Статті

Хамство, проблеми з оплатою, запізнення: за що водій чи пасажир таксі може отримати бан від сервісу

У кожного сервісу виклику авто є свій «чорний список». Туди потрапляють і водії, і пасажири. Причини бувають різні – від хамства до порушень правил платформи. Про це пише Авто24 з посиланням на коментар сервісу OnTaxi. Там пояснюють: блокування – це не кара, а спосіб зробити поїздки спокійнішими.

«Ми блокуємо користувачів, які поводяться агресивно, або водіїв, що намагаються працювати в обхід системи», – кажуть у службі підтримки компанії.

Найчастіше конфлікти починаються з розмов. Політика, мова, релігія – теми, які миттєво перетворюють коротку поїздку на суперечку. Один різкий коментар – і вже обидва у взаємних банах.

Ще одна типова історія – суперечки через оплату. Наприклад, клієнт хоче розрахуватись готівкою, а водій приймає лише безготівку. Іноді ж таксист пропонує скасувати замовлення і заплатити напряму. Це порушення умов, за яке сервіс одразу блокує обидві сторони.

«Ми вдячні клієнтам, які відмовляються платити поза системою. Це допомагає підтримувати довіру до сервісу», – кажуть у OnTaxi.

До чорного списку потрапляють водії, якщо часто запізнюються, скасовують поїздки, їдуть агресивно або тримають машину у неприємному стані. Пасажири – коли не платять, поводяться зухвало, пошкоджують салон або приходять нетверезими.

Заблокувати можна прямо в додатку. Водій більше не побачить цього клієнта і навпаки. Але якщо блокування зробив сам сервіс, шансів повернутися практично немає.

«Рішення про відключення приймаємо після кількох скарг чи серйозного інциденту. Повернення не передбачено», – пояснюють у компанії.

Автопсихолог Олександр Поляков каже, що більшість конфліктів у таксі починаються через емоції.

«На тлі триваючої вже майде чотири роки повномаштабної війни, труднощів з побутом та постійної тривожності багато хто не витримує та зривається на першу ліпшу людину. І водії, і пасажири можуть бути втомлені, поспішають, і навіть дрібна фраза може зірвати поїздку. Варто просто мовчки доїхати», – говорить він.

Поради, щоб не потрапити до бану

  • уникайте розмов на політичні чи особисті теми;
  • не просіть оплату або поїздку поза системою;
  • не спізнюйтесь і не скасовуйте замовлення без причини;
  • тримайте авто в чистоті;
  • не сідайте в машину напідпитку.

Що загалом по таксі в Україні

За даними Мінінфраструктури, в Україні працює понад 200 тисяч таксистів. Сервіси, як OnTaxi, Uklon і Bolt, щодня фіксують сотні скарг, але лише близько 3% завершуються блокуванням. У міністерстві наголошують, що дисципліна водіїв напряму впливає на безпеку пасажирів.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025