Фото: Твоя МАШИНА
Їзда під дощем тримає в напрузі навіть досвідчених. Коли вода лягає щільним шаром на асфальт, авто реагує різко, а огляд стає гіршим. У цей момент дрібна дія водія може змінити хід подій. Як розказав у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» інженер сервісного центру з Харкова Олег Мірошниченко, проблему створює не дощ, а неправильні дії за кермом. Люди тиснуть не ті кнопки, бо думають, що машина сама все зробить.
Першим у цьому списку стоїть круїз-контроль. Система годиться для сухої траси, але на мокрій ділянці вона реагує повільно. Колеса ковзають, а авто не слухає педаль газу. Далі йдуть протитуманні фари. У дощ вони б’ють у воду і створюють світлову завісу. Видно гірше, ніж на ближньому світлі.
Є ще клімат-контроль. Автоматичний режим не завжди сушить скло швидко, тож керувати потоками повітря краще самому. Датчики дощу теж можуть підвести. Двірники інколи не працюють як треба у найгірший момент, і водій залишається без огляду. Навіть кілька секунд без якісного огляду здатні призвести до аварії.
Окрема тема – підігрів скла. Якщо різниця температур велика, скло може тріснути. Наостанок варто згадати передачі. Механічний режим дає більше контролю на слизькій дорозі, а коробка авто може обрати не те прискорення. Інженери кажуть, що це часта причина різких зривів. І не вмикайте «аварійку» без причини. Мигаючі лампи плутають інших, а не допомагають.
Поради у дощ
Український контекст
У ДСНС нагадують, що під час сильних злив кількість аварій в Україні зростає на 35%. Рятувальники вказують, що водії часто не вимикають круїз і не регулюють огляд. У таких умовах будь-яка помилка стає критичною, особливо на трасах поруч з великими містами.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…