Статті

ТОП ненадійних Audi в Україні: які моделі краще оминати на «вторинці»

Audi давно має імідж престижної марки, але навіть у німців бувають невдалі рішення. Деякі покоління моделей бренду з чотирма кільцями принесли власникам чимало головного болю, особливо на вторинному ринку, попереджає «Твоя МАШИНА».

Автопідюіоник Микола Гуцуляк у розмові з нашим виданням пояснив, що на початку 2000-х Audi занадто поспішила з технічними новаціями. Тоді з’явилися роботизовані коробки передач DSG перших поколінь, які виявилися «сирими» і часто виходили з ладу. Особливо це стосувалося трансмісій DQ250, що встановлювалися на Audi A3, TT та A1.

Майстер сервісу у Львові Андрій Хом’як підтверджує це та додає, що навіть зараз ці коробки трапляються у вживаних авто з нерівномірним перемиканням або ривками.

«Ремонт такої трансмісії може обійтися у понад 80 тисяч гривень, якщо міняти мехатронік чи зчеплення», – пояснює фахівець.

Інша проблема – двигуни моделей A4 і A6 зразка 2010-х років. Вони відомі підвищеним споживанням оливи, що скорочує ресурс мотора.

«Якщо власник не стежив за рівнем оливи, двигун можна легко довести до капремонту. А це вже понад 120 тисяч гривень», – каже Андрій.

Фахівці радять уважно перевіряти історію обслуговування перед купівлею. Часті зміни власників – тривожний сигнал, адже часто це спосіб позбутися машини з прихованими проблемами.

Поради покупцям

  • Уникайте Audi з DSG DQ250 без підтвердженого сервісного обслуговування.
  • Перевіряйте витрату оливи на A4 і A6 перед тест-драйвом.
  • Не ведіться на «низьку» ціну – вона майже завжди приховує великі витрати після покупки.

Український контекст

На українському ринку такі Audi часто завозять із Німеччини або Польщі. За даними auto.ria.com, близько 30% оголошень з A4 і A6 мають сліди втручання у двигун або коробку. Експерти радять перед купівлею перевіряти авто через сервіси типу carVertical або AutoCheck, щоб не потрапити на ремонт, який коштує як пів ціни самої машини.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025