Статті

WD-40 на колесах узимку: чому механіки просять не повторювати цей «лайфхак»

Взимку багато водіїв стикаються з одним і тим самим звуком – глухим «туд-туд-туд» від намерзлого снігу в арках коліс. Один американець вирішив, що знайшов просте рішення: обробив арки WD-40, і лід нібито перестав прилипати. Але механіки одразу назвали ідею ризикованою, повідомляє Motor1.

«Якщо мастило потрапить на шину або гальмо, авто може просто не зупинитись на слизькій дорозі», – пояснює майстер шиномонтажу з Києва Ігор Мельник.

За його словами, WD-40 містить нафтову основу, яка розм’якшує гуму і знижує зчеплення з дорогою.

Ідея автора ролика виглядає логічно: мастило створює слизьку поверхню, на якій сніг не тримається. Проте у реальних умовах на трасі це може обернутись проблемою. Мастило не залишається на місці, воно стікає і може потрапити на протектор або гальмівні елементи.

Автомеханік із 20-річним досвідом Олександр Степанов пояснює:

«У арках багато пластикових кріплень, сенсорів ABS, проводів. Хімія з мастил може їх пошкодити. А ще – WD-40 просто змиється брудом після першої калюжі».

На форумі Cartalk користувач із Міннесоти написав:

«Спробував цей трюк. Колесо почало вібрувати, а гальма пищали. Більше не експериментую». Подібну думку висловили і журналісти Motor1 – вони підкреслили, що такий метод не має жодного підтвердження від автовиробників.

Як правильно доглядати за арками взимку

  • Мийте днище й арки після кожного сильного снігопаду або виїзду на солоні дороги.
  • Оглядайте арки перед поїздкою – лід може зменшити хід підвіски і викликати вібрації.
  • Не наносіть жодних мастил чи антифризів у місцях, де проходять проводи або гальмівні шланги.
  • Якщо лід усе ж налип, розбийте його дерев’яною паличкою або обережно теплим повітрям, а не ногами.

Український контекст

Після перших морозів «Укравтодор» нагадує, що на дорогах державного значення щороку використовують тисячі тонн солі та піщано-соляної суміші. Це рятує від ожеледиці, але прискорює корозію металевих частин авто. Тому регулярне миття арок і днища – обов’язкова частина зимового догляду.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025