Холод б’є по авто швидко. Коли стовпчик падає до близько +5 градусів, мотор переходить у тяжкий режим. Про це поідомляє видання «Хвиля», яке вказало на декілька поширених помилов водіїв при зимовому прогріві авто.
Холод робить оливу густою. Вона рухається повільно і не відразу доходить до всіх металевих частин. Поки олива повзе каналами, частини труться сухими. Ще одна проблема – автоматична коробка. У ній густа рідина тисне на фрикціони й підсилює ударні навантаження.
Та довге стояння теж шкодить. Холодний мотор на холостому ході дає багато нагару. Він сідає на клапани й свічки. Вихлоп теж робиться брудним. Це підтвердив і інженер Олег Данилюк із Харкова. Він каже, що довге стояння роз’їдає ресурс мотора не гірше за різкий старт у мороз.
Фахівці радять прогрівати авто у два кроки. Спочатку треба трохи постояти з працюючим двигуном. За приблизно +5 градусів вистачає 1–2 хвилин. Коли мороз, можна дати мотору працювати до пяти хвилин. За цей час олива запускає циркуляцію. Далі починаємо рух і рухаємося плавно. Без ривків та різких гальмувань. На робочу температуру мотор і коробка виходять за 10–20 хвилин або за 5–10 км дороги.
Поради водіям
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…