Холод б’є по авто швидко. Коли стовпчик падає до близько +5 градусів, мотор переходить у тяжкий режим. Про це поідомляє видання «Хвиля», яке вказало на декілька поширених помилов водіїв при зимовому прогріві авто.
Холод робить оливу густою. Вона рухається повільно і не відразу доходить до всіх металевих частин. Поки олива повзе каналами, частини труться сухими. Ще одна проблема – автоматична коробка. У ній густа рідина тисне на фрикціони й підсилює ударні навантаження.
Та довге стояння теж шкодить. Холодний мотор на холостому ході дає багато нагару. Він сідає на клапани й свічки. Вихлоп теж робиться брудним. Це підтвердив і інженер Олег Данилюк із Харкова. Він каже, що довге стояння роз’їдає ресурс мотора не гірше за різкий старт у мороз.
Фахівці радять прогрівати авто у два кроки. Спочатку треба трохи постояти з працюючим двигуном. За приблизно +5 градусів вистачає 1–2 хвилин. Коли мороз, можна дати мотору працювати до пяти хвилин. За цей час олива запускає циркуляцію. Далі починаємо рух і рухаємося плавно. Без ривків та різких гальмувань. На робочу температуру мотор і коробка виходять за 10–20 хвилин або за 5–10 км дороги.
Поради водіям
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…