Фото: Твоя МАШИНА
На українському вторинному ринку можна знайти старі, але досі надійні машини, які не вимагають величезних вкладень. Головне – не гнатися за блиском, а обирати моделі з доведеним ресурсом і перевіреною конструкцією. Видання РБК-Україна пропонує на вибір чотири дешеві моделі, що безвідмовно служитимуть роками.
Octavia першого і другого покоління – класика, яку цінують за витривалість. В основі – технічна база Volkswagen Golf IV. Механік київського СТО Олексій Петров каже:
«Якщо брати мотор 1.6 чи дизель 1.9 TDI, ходять без серйозних ремонтів по 400 тисяч км».
На сайті AUTO.RIA нині середня ціна Octavia цих років – від 2 000 до 4 000 $ (84–167 тисяч грн).
Легенда українських доріг. Проста, дешева й невибаглива машина. Її випускали навіть у Запоріжжі. За словами автослюсаря Андрія Кожем’якіна, якщо змінювати мастило і ремінь вчасно, Lanos може пройти 300 тисяч км без капремонту.
На AUTO.RIA сьогодні такі авто коштують 2 200–2 500 $ (92–105 тисяч грн).
Logan став символом бюджетного, але надійного транспорту. Його створювали спеціально для ринків Східної Європи. Як розповів автопідбірник з Києва Сергій Дудко, Logan не виграє конкурсів краси, але роками стабільно їздить навіть по розбитих дорогах.
Середня ціна моделей перших поколінь – 5 000–6 000 $ (210–250 тисяч грн).
Megane другого покоління поступово стає хітом серед бюджетних машин із комфортом. Багато імпортованих універсалів у хорошому стані.
«Якщо брати бензиновий 1.6 і стежити за мастилом – ходить, як танк», – коментує моторист Сергій Кравченко.
На AUTO.RIA такі авто продаються за 3 000–5 000 $ (125–210 тисяч грн).
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…