Фото: Твоя МАШИНА
Взимку багато водіїв вагаються, чи варто мити машину. Одні кажуть – мий частіше, інші радять не чіпати її до весни. Насправді, обидві думки мають сенс. Все залежить від стану лаку, температури й підготовки авто, повідомляє Telegrafi.
Фахівці німецького клубу ADAC нагадують: взимку автомобіль можна мити так само, як і влітку, але потрібно врахувати кілька нюансів. Головна небезпека – різкий перепад температур. Якщо ви заїдете в автомийку, коли надворі –10 °C і нижче, а вода у форсунках має близько +20 °C, метал і фарба отримають тепловий удар. Пошкоджені ділянки лаку можуть потріскати або розшаруватися.
Майстер кузовного центру в Києві Сергій Демчук пояснює:
«Якщо фарба вже мала подряпини, сіль і реагенти під час миття на морозі лише прискорять корозію. А ось нове покриття тримає захист добре, головне – не шкребти кригу».
Перед в’їздом у мийку варто зняти сніг і лід. Кристали льоду діють як наждачка – залишають мікроподряпини, які з часом перетворюються на іржу. Для старих авто це особливо ризиковано, бо навіть оцинкований метал не рятує від солі, якщо шар фарби тонкий.
ADAC радить не переплачувати за «зимові програми» з теплим воском чи обробкою днища. Звичайного миття під тиском і якісного споліскування достатньо. Днище краще перевіряти двічі на рік – перед і після зими. Це допомагає виявити пошкодження антикору ще до появи іржі.
Поради водіям:
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…