Антифриз – не просто рідина у бачку під капотом. Вона тримає температуру двигуна в межах норми і не дає металу закипіти влітку чи розірвати систему взимку. Але в магазинах часто трапляється контрафакт, і навіть знайомий бренд не завжди гарантує якість. Саме тому водії зі стажем користуються старим, перевіреним способом – додають у рідину звичайну харчову соду, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Механік київського сервісу Сергій Гнатюк пояснив, як це працює:
«Якщо в антифризі є кислота, сода одразу викликає піну. Це чіткий сигнал, що перед вами підробка. Такий засіб може роз’їдати алюмінієві елементи системи охолодження і швидко вбити насос».
За словами фахівця, справжній антифриз залишиться без змін – жодної піни, лише чиста поверхня.
Хімічно все просто. У дешевому або підробленому антифризі використовують кислотні домішки, які нейтралізуються содою з утворенням бульбашок. У якісних складах основа – спирт або гліколь, який не реагує на соду. Перевірка займає кілька секунд і не потребує лабораторії.
Водії жартують:
«Сода – як детектор брехні для антифризу».
І недарма. Після кількох подібних тестів на гаражному форумі користувачі виявили, що близько третини рідин із ринку починають пінитися.
Поради водіям
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…
Узимку лобове скло забруднюється за лічені хвилини. Сіль, пил і реагенти створюють на ньому плівку,…