Більшість водіїв стежать, щоб мотор не «їв» оливу. Але коли її раптом стає більше – це вже тривожний знак. Фізично мастило не з’являється нізвідки, тож причина завжди одна – у двигун потрапила стороння рідина, попереджає Твоя МАШИНА.
Майстер СТО з Києва Олег Кравченко пояснює:
«Найчастіше рівень підскакує через паливо, яке просочується у картер, або через антифриз, якщо пробита прокладка головки блока. І те, й інше для двигуна небезпечне».
Паливо розріджує оливу. У результаті мастильна плівка зникає, поршні труться об стінки циліндрів, а компресія падає. З антифризом ситуація ще гірша – у системі з’являється емульсія, схожа на каву з молоком. Вона втрачає свої захисні властивості й швидко виводить з ладу підшипники колінвала.
Якщо олива пахне бензином або виглядає мутною, потрібно негайно зупинити авто й викликати евакуатор.
«Їзда з такою проблемою – прямий шлях до капремонту», – каже автомеханік із Дніпра Сергій Гриценко. «Іноді вистачає кількох десятків кілометрів, щоб двигун став колом».
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…