Більшість водіїв стежать, щоб мотор не «їв» оливу. Але коли її раптом стає більше – це вже тривожний знак. Фізично мастило не з’являється нізвідки, тож причина завжди одна – у двигун потрапила стороння рідина, попереджає Твоя МАШИНА.
Майстер СТО з Києва Олег Кравченко пояснює:
«Найчастіше рівень підскакує через паливо, яке просочується у картер, або через антифриз, якщо пробита прокладка головки блока. І те, й інше для двигуна небезпечне».
Паливо розріджує оливу. У результаті мастильна плівка зникає, поршні труться об стінки циліндрів, а компресія падає. З антифризом ситуація ще гірша – у системі з’являється емульсія, схожа на каву з молоком. Вона втрачає свої захисні властивості й швидко виводить з ладу підшипники колінвала.
Якщо олива пахне бензином або виглядає мутною, потрібно негайно зупинити авто й викликати евакуатор.
«Їзда з такою проблемою – прямий шлях до капремонту», – каже автомеханік із Дніпра Сергій Гриценко. «Іноді вистачає кількох десятків кілометрів, щоб двигун став колом».
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…