Купівля відомого автомобіля часто здається безпечною справою. Але механіки знають інший бік популярності. Деякі машини, які масово купують на вторинному ринку, фахівці самі обходять стороною – надто часто вони стають джерелом клопоту.
Видання GO поспілкувалось з професійними автомеханіками та з’ясувало, які моделі авто фахівці обходять стороною. В антирейтинг увійшли чотири моделі, які найчастіше фігурували у скаргах майстрів.
Улюблений багатьма позашляховик із США має темні сторони. У версіях 2011–2014 років часто ламаються автоматичні коробки, а електрика часом «живе своїм життям». У майстернях ці машини знають добре – і не з найкращого боку.
Дизайн незвичний, та на цьому плюси майже закінчуються. Його варіаторна трансмісія CVT приносить власникам багато проблем.
«Ремонт такого вузла може потягнути на 80–100 тисяч гривень», – пояснює механік із Дніпра Сергій Кравченко.
Седан, який мав стати конкурентом японцям, виявився головним болем навіть для майстрів. У моделях початку 2000-х років слабке складання, невдалі вузли й десятки дрібних поломок, які складно знайти навіть із діагностикою.
Зручний у місті, але проблемний у житті. Його ремонт обходиться дорожче, ніж здається: запчастини рідкісні, а робота вимагає тонкої точності. Тому досвідчені механіки радять добре подумати, перш ніж брати такий «міський мікроавто».
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…