У 2026 році ринок уживаних електромобілів може стати головним напрямом для покупців. Аналітики Recurrent Auto прогнозують справжню хвилю 2–3-річних електрокарів, які повертатимуться з лізингу. Такі авто матимуть невеликий пробіг, чинну гарантію та сучасні технології.
На думку автомобільного експерта Олександра Мельника, це логічний етап розвитку ринку:
«За два роки лізингові машини встигають пройти мінімальні цикли експлуатації. Їх стан майже новий, а ціна – на третину нижча».
Причини цього тренду очевидні. Нові автомобілі дорожчають через підвищення мит і транспортних витрат. Покупці реагують на економічні ризики обережніше, тож вибір уживаного EV стає більш раціональним.
На вторинному ринку домінуватимуть моделі 2023–2025 років із запасом ходу 350–500 км, оновленнями «по повітрю» та системами допомоги водієві. За оцінками Recurrent Auto, обслуговування таких машин обходиться на 40–50% дешевше, ніж авто з двигунами внутрішнього згоряння.
Великий вплив матиме «повернення» електромобілів із лізингу в США та Європі – до 500 тисяч штук. Більшість потрапить на аукціони, а згодом і до України.
Що в Україні
За даними МВС, понад 85% електромобілів в Україні – імпортовані вживані. Тож нова хвиля EV з Європи та США стане поштовхом для ринку. Очікується зростання сервісів із діагностики батарей, поява контрактних акумуляторів і більше варіантів на вторинці.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…