Фото: Твоя МАШИНА
Трирядні кросовери приваблюють тих, хто хоче більше місця без переходу в сегмент мікроавтобусів. Вони стали популярними у США, а тепер активно виходять і на європейські ринки. Але за місткістю часто ховаються дрібниці, про які покупці шкодують уже після покупки. Видання SlashGear називає плюси та мінуси таких авто.
Автомеханік з Києва Олександр Бородай пояснює:
«Третій ряд сидінь – зручно, коли возиш дітей або гостей, але дорослим там некомфортно. У більшості моделей простір обмежений, а доступ до задніх місць ускладнений».
У Mazda CX-90, наприклад, ноги майже впираються в спинку, тоді як у Kia Telluride пасажирам другого ряду виділили капітанські крісла – це рідкісний приклад продуманого простору.
Серед переваг таких авто – універсальність. При складених сидіннях об’єм багажника у Lexus TX сягає 2,7 тис. літрів, чого вистачить навіть для меблів чи спорядження. Водії відзначають комфорт на трасі: більшість трирядних моделей мають тризонний клімат, шумоізоляцію і м’яку підвіску.
Втім, великі розміри приносять свої труднощі. Jeep Grand Wagoneer L завдовжки 5,76 метра складно паркувати у місті.
«На вузьких вулицях Києва такі авто – випробування. Краще одразу шукати місце з запасом», – каже інструктор з водіння Сергій Руденко.
До того ж, витрата пального зростає. Якщо середній кросовер споживає близько 8–9 літрів, то трирядні версії – 11–13. Разом із вищими страховими тарифами це помітно б’є по кишені.
Поради покупцям
Що в Україні
На українському ринку трирядні кросовери поки рідкість, але їх стає більше. За даними AUTO.RIA у 2025 році продажі таких моделей зросли. Найпопулярніші – Kia Sorento, Hyundai Palisade і Toyota Highlander. Попит підживлюють великі родини та корпоративні клієнти.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…