Багато водіїв, їдучи у відпустку, залишають машину «на ручнику». І навіть не здогадуються, що це може обернутися ремонтом після повернення. Про це попереджає видання Jalopnik.
Механік київського СТО Сергій Литвин пояснює:
«Коли стоянкове гальмо затиснуте кілька тижнів, металеві елементи з часом прикипають. Найчастіше колодки буквально прилипають до барабана або диска. Це класика для машин, які довго не рухались».
Стоянкове гальмо – не лише важіль у салоні. Це система, що блокує задні колеса і утримує авто від скочування. Зазвичай її радять вмикати навіть на рівній поверхні, щоб зменшити навантаження на коробку передач. Але якщо залишити авто на місяць чи більше – ситуація змінюється.
У вологому середовищі, особливо після поїздок засоленими зимовими дорогами, метал починає іржавіти. Солі, якими посипають трасу, діють агресивно – вони прискорюють корозію, і колодки буквально «зварюються» з дисками. У результаті водій, який повертається з відпустки, може просто не зрушити з місця.
«Якщо ручник закис, не варто смикати важіль із силою. Це тільки погіршить ситуацію. Краще викликати евакуатор, інакше можна зірвати трос або пошкодити барабан», – додає автомайстер.
Як правильно залишати авто перед від’їздом
В Україні сіль та реагенти використовують навіть у невеликих містах. Як наголошують у «Укравтодорі», соляна суміш роз’їдає не лише метал, а й гуми ущільнювачів. Це стосується і гальмівної системи.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…