У сильні морози навіть найновіші авто прокидаються неохоче. Коли температура падає нижче –15 °C, моторна олива густіє, стартер крутить мляво, а батарея здається втомленою. Саме тоді в пригоді стає підігрівач двигуна – пристрій, який рятує від ранкових мук із запуском, пише Jalopnik.
Перший такий пристрій створив у 1947 році американець Ендрю Фрімен. Він просто поставив під капотом електричний елемент, що підігрівав рідину. Ідея виявилася настільки вдалою, що її взяли на озброєння сотні тисяч водіїв у холодних штатах США та Канаді.
Механік із Чернігова Ігор Кушнір пояснює:
«При мінусовій температурі паливо погано випаровується, а густа олива не змащує деталі. Через це знос збільшується в кілька разів. Підігрівач прогріває мотор заздалегідь – і старт виходить м’яким».
Найпростіший тип – гріюча ковдра, яку кладуть на двигун. Ціна такого рішення близько 12 000 грн. Є й щупи-нагрівачі (від 2 000 грн), що опускаються прямо в оливу. А ще популярні магнітні або клейові пластини, які чіпляють до піддону картера – від 600 грн.
Складніші системи під’єднуються до системи охолодження. Вони прогрівають антифриз, але встановлення вимагає майстра. Їхня вартість починається від 2 500 грн і залежить від моделі авто. Живляться всі ці пристрої від звичайної розетки 220 В.
Багато водіїв досі запускають мотор і залишають машину працювати на місці. Але сучасні інжекторні двигуни цього не потребують. Як пояснює інженер Олександр Савчук:
«Через багате паливне суміші частина бензину змиває мастило зі стінок циліндрів. Метал треться об метал – і ресурс двигуна скорочується».
До того ж, мотор прогрівається швидше в русі. Через хвилину після старту мастило вже доходить до всіх деталей, а акумулятор відновлює заряд. Тож краще рушати одразу, просто не натискати різко на газ.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…