Суперкари асоціюються з космічними цінами, але є машини, здатні подарувати схожі відчуття за набагато менші гроші. Американське видання TopSpeed зібрало десятку моделей, які розганяються, керуються й виглядають як спорткари, хоча коштують як бізнес-седани.
Класика японського драйву. Під капотом – 3-літровий V6 із подвійним турбонаддувом на 400 к.с. та 475 Н·м. Розгін до сотні – 3,9 с. За 1,78 млн грн покупець отримує справжню «механіку задоволення».
Американська ікона на п’ятилітровому V8 потужністю 486 к.с. і моментом 567 Н·м. З місця до 100 км/год – за 4,2 с. Ціна – 2,08 млн грн.
Родстер із німецьким темпераментом. Турбошістка на 382 к.с. розганяє авто до 100 км/год за 3,9 с. Ціна – 2,29 млн грн. Машина для тих, хто любить дорогу настільки, що відчуває її плечима.
Справжній спортивний седан. 3-літровий V6 twin-turbo, 360 к.с., 549 Н·м, розгін – 4,8 с. Ціна – 2,36 млн грн. Американський комфорт у поєднанні з точною реакцією керма.
Спільне дітище японських і німецьких інженерів. 3-літровий турбодвигун на 382 к.с., 500 Н·м, 0–100 км/год – 3,9 с. Ціна – 2,37 млн грн. «Супра» залишає відчуття живої машини, яка слухає кожен рух педалі.
Маленький, але злий. 2,5-літровий турбований п’ятициліндровий мотор дає 401 к.с. і 500 Н·м. Розгін – 3,3 с. Повний привід тримає машину, як на рейках.
2-літровий чотирициліндровий мотор із 48-вольтовою системою. Потужність – 416 к.с., момент – 500 Н·м. Розгін – 3,9 с, ціна – 2,59 млн грн. Динаміка суперкара у кузові бізнес-седана.
Класика Америки на 6,2-літровому V8. 495 к.с., 637 Н·м, розгін до сотні – 2,8 с. Ціна – 2,83 млн грн. «Коли тиснеш газ, навіть асфальт здається м’яким», – каже журналіст MotorTrend.
Опозитна шістка 4,0 л, 394 к.с. і 419 Н·м. Розгін – 3,4 с, максималка – 293 км/год. Ціна – 3,10 млн грн. Це той випадок, коли керування перетворюється на мистецтво.
2,9-літровий V6 twin-turbo, 444 к.с. і 600 Н·м. Розгін – 3,4 с, швидкість – 265 км/год. При цьому це повноцінний п’ятимісний хетчбек за 3,31 млн грн.
На українському ринку такі машини зустрічаються рідко, але попит на «доступні» спорткари росте. За даними асоціації Укравтопром, у 2024 році в Україну ввезли понад 1800 спорткарів, що на 35 % більше, ніж роком раніше.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…