Фото: Твоя МАШИНА
У Німеччині зупинка через порожній бак вважається не випадковістю, а халатністю. Водії, які залишилися без пального на автобані, платять штраф 70 євро – це близько 3100 гривень, повідомляє «Твоя МАШИНА». Законодавці пояснюють: така ситуація створює загрозу безпеці, адже авто, що стоїть на швидкісній трасі, стає перешкодою для інших.
Місцевий механік з Дортмунда Йоганес Крафт каже:
«Коли машина глохне посеред автобану, це як стояти на злітній смузі. Люди не усвідомлюють, наскільки небезпечна зупинка на смузі руху зі швидкістю понад 120 км/год».
У німецькому законодавстві немає винятків навіть для «форс-мажорів». Якщо водій не перевірив рівень палива, провину покладають на нього. Для порівняння: у більшості країн ЄС зупинка через технічну несправність не карається, але закінчення палива – це вже особиста недбалість.
Фінансові наслідки можуть бути більшими за сам штраф. Якщо авто створило затор чи потребує евакуації, послуги буксира коштують кілька сотень євро. А у випадку ДТП, спричиненого такою зупинкою, водія визнають винним.
Автомобільний експерт журналу AutoBild Петер Шульце радить:
«Перед виїздом на автобан перевірте, чи вистачить пального на весь маршрут. І не сподівайтесь, що заправка буде за кожним поворотом – на деяких ділянках між станціями понад 50 км».
В Україні поки що немає штрафу за порожній бак, але зупинка на трасі без аварійного знака або через відсутність палива теж може закінчитися проблемами з поліцією. За словами адвоката Андрія Климова, якщо через недбалість водія створено перешкоду руху, поліція може застосувати статтю 125 КУпАП із попередженням.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…