Купуючи вживане авто, більшість водіїв думають не про блиск кузова, а про те, скільки доведеться віддавати на обслуговування. Є моделі, які роками служать без дорогих ремонтів і не вибивають гроші з кишені. Портал Autopark.ua назвав ТОП-5 таких моделей.
Toyota Corolla давно стала синонімом витривалості. Її прості бензинові двигуни ходять понад 300 000 км без втручання. Запчастини продаються у кожному місті, а заміна оливи й фільтрів коштує від 1500 грн. Механік з Києва Андрій Куліш каже:
«Corolla – це машина, з якою майстер нудьгує. Поломки трапляються рідко, а ремонт нескладний».
Volkswagen Golf утримує популярність серед українців. Авто добре збалансоване, комфортне і не боїться пробігів. Середній чек на сервіс – близько 3500 грн, а запчастини є навіть для моделей початку 2000-х. За словами автожурналіста Олексія Писаренка, Golf старіє повільно. Якщо обслуговувати вчасно, ходова служить десятки тисяч кілометрів без сюрпризів.
Hyundai Elantra підкуповує простотою. У ній мало електроніки, двигуни не вибагливі до пального. Сервіс дешевий: заміна гальм чи ременів обходиться в межах 2000 грн. На вторинному ринку Elantra вважають однією з найбільш бюджетних у догляді.
Skoda Octavia цінується за місткість і ремонтопридатність. Її технічна база схожа на Golf, але обслуговування обходиться трохи дешевше. У Львові або Дніпрі знайти запчастини нескладно – склади переповнені аналогами. Цю модель часто обирають сімейні водії, бо вона надійна і недорога в ремонті.
Ford Focus утримує стабільний попит серед українців. Машина проста, з добрими бензиновими й дизельними моторами. Середня вартість щорічного ТО – близько 4000 грн. За словами майстра з Харкова Сергія Гайдука, Focus зручний у ремонті: доступ до вузлів відкритий, а запчастини на кожному розі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…