Фото: Твоя МАШИНА
Ранковий мороз часто псує настрій водіям – замерзле лобове скло змушує стояти на парковці замість рушати на роботу. У Києві, Львові чи Харкові це звична зимова сцена: хтось шкребе скло банківською карткою, хтось поливає його водою з чайника. Але обидва способи можуть закінчитися тріщиною або подряпинами, попереджає Moto.pl.
Майстер СТО Олег Сівак із Черкас радить діяти інакше:
«Найперше вмикаємо обігрів скла та повітряний потік на максимум. Якщо авто стояло всю ніч, хай попрацює 5–7 хвилин. Не поспішайте шкребти лід одразу – дайте йому розм’якнути».
Коли крига починає танути, пластикова шкребачка – найкращий помічник. Металеві інструменти, ножі чи ключі часто псують скло. Якщо немає шкребка, краще скористатись аерозолем-розморожувачем або зробити власний спрей. Достатньо змішати спирт із водою у співвідношенні 2:1. Розпилювати його треба рівномірно, але не на гумові ущільнювачі – спирт висушує їх.
Є ще хитрий спосіб для передбачливих. На ніч можна прикрити лобове скло шматком картону, тканиною або спеціальною плівкою. Вранці знімаєш – і жодного льоду. У водіїв, які залишають авто на вулиці, це справжній порятунок.
Інженер із безпеки руху Сергій Дячук нагадує, що погана видимість у перші хвилини поїздки збільшує ризик ДТП.
«Багато аварій стаються саме через обмежений огляд, коли водій не бачить повністю перехрестя або пішоходів. Лід на склі – не дрібниця, а фактор ризику», – каже фахівець.
Деякі методи, які здаються швидкими, насправді шкідливі. Гаряча вода може миттєво розколоти скло через перепад температур. Оцет чи сіль з часом зіпсують лакофарбове покриття, а металеві предмети залишать подряпини.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…