Статті

ТОП-3 японські позашляховики, що висмокчуть з вас гроші до копійки

Японські позашляховики давно вважають прикладом витривалості. Та навіть серед них є моделі, які краще оминути. На вигляд – солідні, з м’якою підвіскою й комфортом, але під блиском часто ховається дорога реальність із постійними відвідуваннями СТО. Видання «Твоя МАШИНА» відібрало ТОП-3 моделі, які не варті своїх грошей.

Nissan Pathfinder R51 (2005–2012)

Цей SUV здається добротним сімейним авто. Та власники з досвідом кажуть інше. Дизель 2.5 dCi – справжній головний біль. Насоси високого тиску й форсунки виходять із ладу, коробка автомат сиплеться після 200 тисяч кілометрів. Корозія дна і рами теж часта історія.

Ремонт коробки може коштувати понад 100 тисяч гривень, а двигуна – ще більше”, – розповів механік київського сервісу Олександр Сокирко.

За його словами, навіть перевірений екземпляр потребує глибокої діагностики перед купівлею.

Mitsubishi Pajero IV (2006–2019)

Легенда оффроуду, але з віком вона перетворюється на вибагливу стару школу. У дизельних версіях часто гріється автомат, а мастило витікає вже після 150 тисяч км. Електроніка теж підкидає “сюрпризи” – клімат, ESP і мультимедіа працюють як заманеться.

Pajero тримає репутацію, але її утримання коштує дорого. Оригінальні запчастини – одні з найдорожчих серед японців”, – пояснює автопідбірник Вадим Кравченко.

Toyota Land Cruiser 120 (2002–2009)

Мрія багатьох українців, але й тут пастка. Більшість машин мають пробіг за 300 тисяч км і приховані дефекти. Дизель D-4D після такого пробігу споживає олію, течуть сальники, а рама часто гнила. На вигляд авто доглянуте, але під низом – суцільна ржа. Власники “американців” особливо скаржаться на проблеми з паливною системою.

Що радять експерти

  • Перевіряйте кузов і раму ендоскопом.
  • Не купуйте дизель без історії обслуговування.
  • Уникайте авто з пробігом понад 250 тисяч км, якщо продавець не має документів із сервісу.
  • Перед покупкою зробіть тест-драйв і діагностику коробки передач.

Ситуація в Україні

На українському ринку більшість цих моделей завезено зі США або з Європи після аварій чи складних умов експлуатації. За даними ресурсу auto.ria.com, майже 60% Land Cruiser 120 на вторинному ринку мають корозію рами або втручання у двигун. У таких випадках ремонт може сягати 150–200 тисяч гривень, що часто перевищує вартість самого авто.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025