Статті

Скупий платить двічі: ТОП-3 дешеві позашляховики, що розорять вас на ремонті

Купівля недорогого SUV здається вигідною – простір, повний привід, високий кліренс. Але іноді за «вигідною ціною» ховаються витрати, більші за саму машину. «Твоя МАШИНА» зібрала три моделі, які часто підводять власників та виснажують гаманець ремонтами.

Chevrolet Captiva (2007–2014)

Зовні все добре: великий кузов, зручний салон, ціна на вторинному ринку приваблива. Але реальність швидко псує настрій. Власники скаржаться на дизелі 2,0 і 2,2, що тягнуть масло літрами. Автоматична коробка гріється, а турбіна нерідко виходить з ладу вже після 120 тисяч км.

«На сервісі ми часто бачимо Captiva з проблемами АКПП», – каже механік СТО з Харкова Андрій Черненко. «Ремонт обходиться у 70–90 тисяч гривень, і це лише початок».

Dacia Duster (2010–2013)

Перші «дастери» прославились доступною ціною, але з віком показали слабке місце – задній редуктор і повний привід. Після 100–150 тисяч кілометрів у багатьох власників редуктор починав підвивати або текти. Лакофарбове покриття теж не витримує українських зим – іржа з’являється навіть на дверях.

Автомеханік Ігор Гуменюк пояснює:

«Перші партії Duster були сирими. Теперішні покоління зовсім інші, але ті старі роки – справжній головний біль».

Great Wall Hover H3 / H5

На вигляд – копія Toyota, але лише на вигляд. Підвіска страждає від наших доріг, амортизатори «вмирають» за 30–40 тисяч км. Запчастини часто доводиться замовляти з-за кордону. У спеку мотори перегріваються, а електрика живе своїм життям.

«Коли Hover приїжджає на ремонт, ми готуємось до довгої історії», – каже автомайстер Сергій Кобилюк із Львова. «Проблема не одна, а десяток одразу».

Поради перед купівлею кросовера

  • завжди вимагайте історію обслуговування;
  • робіть повну діагностику на незалежному СТО;
  • перевіряйте, чи є запчастини у продажу в Україні;
  • уникайте моделей із сумнівною репутацією, навіть якщо ціна здається приємною.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025