Фото: Твоя МАШИНА
Купівля недорогого SUV здається вигідною – простір, повний привід, високий кліренс. Але іноді за «вигідною ціною» ховаються витрати, більші за саму машину. «Твоя МАШИНА» зібрала три моделі, які часто підводять власників та виснажують гаманець ремонтами.
Зовні все добре: великий кузов, зручний салон, ціна на вторинному ринку приваблива. Але реальність швидко псує настрій. Власники скаржаться на дизелі 2,0 і 2,2, що тягнуть масло літрами. Автоматична коробка гріється, а турбіна нерідко виходить з ладу вже після 120 тисяч км.
«На сервісі ми часто бачимо Captiva з проблемами АКПП», – каже механік СТО з Харкова Андрій Черненко. «Ремонт обходиться у 70–90 тисяч гривень, і це лише початок».
Перші «дастери» прославились доступною ціною, але з віком показали слабке місце – задній редуктор і повний привід. Після 100–150 тисяч кілометрів у багатьох власників редуктор починав підвивати або текти. Лакофарбове покриття теж не витримує українських зим – іржа з’являється навіть на дверях.
Автомеханік Ігор Гуменюк пояснює:
«Перші партії Duster були сирими. Теперішні покоління зовсім інші, але ті старі роки – справжній головний біль».
На вигляд – копія Toyota, але лише на вигляд. Підвіска страждає від наших доріг, амортизатори «вмирають» за 30–40 тисяч км. Запчастини часто доводиться замовляти з-за кордону. У спеку мотори перегріваються, а електрика живе своїм життям.
«Коли Hover приїжджає на ремонт, ми готуємось до довгої історії», – каже автомайстер Сергій Кобилюк із Львова. «Проблема не одна, а десяток одразу».
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…