Статті

ТОП-5 позашляховиків, що спокійно пройдуть понад 500 000 км і не попросять ремонту

Хтось обирає авто за дизайном, інші – за витратою пального. Але є ті, для кого головне – щоб машина їхала завжди. Саме для таких власників у виданні «Твоя МАШИНА» підготували рейтинг позашляховиків, які здатні проїхати пів мільйона кілометрів без капітального ремонту.

Інженер-механік Олексій Савчук, який понад 15 років працює на СТО у Львові, каже:

«Ресурс двигуна часто залежить не лише від марки, а й від культури обслуговування. Але є моделі, які пробачають водієві навіть халатність».

Toyota Land Cruiser Prado (J120/J150)

Стара добра класика. Дизель 3.0 D-4D чи бензиновий 4.0 V6 без проблем проходять 600 000 км. Кузов на рамі, підвіска витримує удари, а запчастини є в кожному місті. Саме ці машини часто служать у поліції, армії та рятувальних службах.

Mitsubishi Pajero Wagon 4

Цей позашляховик часто бачиш у горах і пустелях. Двигун 3.2 Di-D тримає удар, а коробка передач – одна з найміцніших серед японців. Багато власників хвалять його за можливість рухатись там, де інші просто здаються.

Honda CR-V (2–3 покоління)

Хоч це радше кросовер, а не “рамник”, але мотори 2.0 і 2.4 i-VTEC відомі своєю живучістю. При регулярній заміні оливи вони витримують понад 500 000 км. Кузов не іржавіє, коробка не нервує.

Hyundai Terracan

Цю модель часто недооцінюють. Дизель 2.9 CRDi родом із Mitsubishi, тому він простий у ремонті. При нормальному догляді авто проходить понад пів мільйона кілометрів. На вторинному ринку Terracan ще можна знайти до 250 000 грн.

Nissan Patrol Y61

Це справжній “танк” серед позашляховиків. Мотор 3.0 TD чи бензиновий 4.5 луплять по 700 000 км. Як каже майстер із Харкова Ігор Петрук: «Patrol старший за деяких своїх власників. І ще може тягати причіп на 3 тонни».

Український контекст

На українських дорогах такі машини часто стають “робочими конями”. За даними Auto.ria, найпопулярнішими серед вживаних рамних позашляховиків лишаються Prado та Pajero. Обидві моделі добре переносять наші ями й сіль взимку, якщо не забувати про антикорозійку.

Поради перед покупкою

  • Завжди перевіряйте авто на СТО перед купівлею.
  • Просіть показати сервісну історію та VIN-звіт.
  • Дивіться на стан рами, а не на блиск кузова.
  • Не лінуйтеся перевірити рівень компресії в двигуні.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025