Статті

ТОП-5 кросоверів із «безсмертними» автоматами, які не бояться часу

На вторинному ринку України кросовери залишаються найпопулярнішими. Люди шукають практичні авто, які не з’їдають гаманець після купівлі. Але серед усіх характеристик одна стоїть окремо – коробка передач. Саме вона часто стає причиною дорогого ремонту.

Механік із Києва, Ігор Семененко, який понад 15 років займається ремонтом трансмісій, розповів виданню «Твоя МАШИНА», які кросовери можна брати без страху.

«Є моделі, коробки яких переживуть і двох власників. Головне – не перегрівати і міняти мастило раз на 60 тисяч», – каже фахівець.

Subaru Forester – легендарний 4EAT

Стара, але живуча 4-ступенева коробка 4EAT зустрічається на Forester із моторами до 3,0 л. Її головна перевага – витривалість. У нормальних умовах такий автомат проходить до 500 тисяч км. Соленоїди легко змінюються, а обслуговування не вимагає спеціальних інструментів.

Mitsubishi Pajero IV – «танк» із A5AWF

П’ятиступенева коробка A5AWF створена на основі технологій Toyota. Вона працює стабільно навіть при буксуванні у снігу чи піску. Єдиний мінус – після 200 тисяч км бажано перевірити гідротрансформатор. При правильному догляді ресурс сягає пів мільйона кілометрів.

Mazda CX-5 першого покоління – надійна FW6A-EL

Цей «автомат» створений японцями з урахуванням досвіду Aisin. Він тримається до 500 тисяч км, якщо не зловживати агресивним стилем. Головне – не затягувати із заміною оливи. Перегрів у горах чи на бездоріжжі скорочує життя коробки вдвічі.

Volkswagen Tiguan (1 покоління) – німець із японським серцем

У перших Тігуанах стоїть 6-ступеневий автомат 09M від Aisin. Він витримує 300–400 тисяч км. Механіки радять ставити зовнішній радіатор, щоб знизити температуру оливи – це найдешевший спосіб продовжити ресурс коробки.

Renault Duster 2.0 4×4 – перевірена DP8

Проста 4-ступенева АКПП DP8 стоїть не лише на Duster, а й на Captur і Terrano. Вона без проблем ходить 300 тисяч км, якщо не ганяти по бездоріжжю. Перегрів і часті ривки скорочують її життя у два рази.

Поради механіка

  • Перед купівлею перевіряйте колір і запах оливи в коробці. Темний відтінок або гар не віщує добра.
  • Не довіряйте словам «тільки пригнано з Європи». Навіть «свіжий» Tiguan міг тягати причіп.
  • Якщо автомат перемикає із затримкою – обов’язково зробіть комп’ютерну діагностику.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025