Статті

ТОП-3 німецькі кросовери, що прописалися на СТО – їх ремонт з’їсть всю вашу зарплату

Німецькі машини вважають еталоном якості. Але це не стосується деяких кросоверів, які приносять більше проблем, ніж задоволення від водіння. Експерти J.D. Power, WhatCar і Consumer Reports назвали моделі, власники яких частіше за все звертаються на СТО.

Volkswagen Tiguan (2007–2016)

Перший Tiguan виглядає привабливо на вторинному ринку – ціни стартують від 400 тис. грн. Проте ця машина має свою темну сторону.

Механік Олег Савчук із Харкова каже:

«У перших TSI-двигунах постійно тече олива, а турбіна виходить з ладу вже після 80 тис. км».

До цього додаються проблеми з роботизованою коробкою DSG, яка ривками нагадує про себе після 100 тис. км. Електроніка теж підводить – від парктроніків до мультимедіа.

Audi Q5 (2008–2016)

Зовні Q5 виглядає солідно, але багато власників шкодують про покупку. За словами автомайстра Сергія Дяченка, двигуни TFSI буквально їдять оливу – літр на тисячу кілометрів не рідкість.

Крім того, семиступенева S-tronic часто виходить з ладу, а ремонт пневмопідвіски може коштувати як половина вартості вживаного авто. На українських дорогах це особливо болюча тема – система не витримує ям і вибоїн.

BMW X3 (2010–2017)

Другий X3 – приклад, коли драйв коштує занадто дорого. Бензиновий мотор N20 має слабкий ланцюг ГРМ, який рветься вже після 90 тис. км. Дизель N47 теж не кращий – турбіни й клапан EGR часто здаються через неякісне пальне. Крім того, система iDrive і електроприводи дверей люблять «глючити».

«Буває, що після миття авто взагалі не заводиться через коротке замикання», – розповів один із власників на форумі BMW Club Ukraine.

Висновок експертів

Причина всіх бід – складна техніка, розрахована на ідеальне пальне та сервіс. Коли машина потрапляє в українські умови, проблеми множаться. Турбіни, пневмопідвіска, DSG чи S-tronic потребують точного догляду, а запчастини коштують дорого.

Поради покупцям

  • Уникайте турбодвигунів ранніх серій TSI, TFSI і N20.
  • Перевіряйте історію обслуговування – пропущена заміна оливи скорочує життя коробки.
  • Перед купівлею зробіть повну діагностику трансмісії та електроніки.
  • Не спокушайтесь низькою ціною – ремонт таких авто може перевищити їхню вартість.

Recent Posts

Придбайте ці п’ять недорогих аксесуарів для авто: вони зроблять поїздку приємнішою

Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…

25.12.2025

Toyota відкликає 55 000 гібридів через один крихітний болтик

Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…

25.12.2025

Який пробіг вважається оптимальним при купівлі вживаного авто

При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…

25.12.2025

Розмова по телефону за кермом: який штраф загрожує водієві та як його уникнути

Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…

25.12.2025

Небезпечна звичка на світлофорі: ця поширена помилка водіїв може вбити зчеплення

Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…

24.12.2025

Міняєте масляний фільтр? Не робіть цю помилку, бо знищите двигун

В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…

24.12.2025