Статті

ТОП-3 німецькі кросовери, що прописалися на СТО – їх ремонт з’їсть всю вашу зарплату

Німецькі машини вважають еталоном якості. Але це не стосується деяких кросоверів, які приносять більше проблем, ніж задоволення від водіння. Експерти J.D. Power, WhatCar і Consumer Reports назвали моделі, власники яких частіше за все звертаються на СТО.

Volkswagen Tiguan (2007–2016)

Перший Tiguan виглядає привабливо на вторинному ринку – ціни стартують від 400 тис. грн. Проте ця машина має свою темну сторону.

Механік Олег Савчук із Харкова каже:

«У перших TSI-двигунах постійно тече олива, а турбіна виходить з ладу вже після 80 тис. км».

До цього додаються проблеми з роботизованою коробкою DSG, яка ривками нагадує про себе після 100 тис. км. Електроніка теж підводить – від парктроніків до мультимедіа.

Audi Q5 (2008–2016)

Зовні Q5 виглядає солідно, але багато власників шкодують про покупку. За словами автомайстра Сергія Дяченка, двигуни TFSI буквально їдять оливу – літр на тисячу кілометрів не рідкість.

Крім того, семиступенева S-tronic часто виходить з ладу, а ремонт пневмопідвіски може коштувати як половина вартості вживаного авто. На українських дорогах це особливо болюча тема – система не витримує ям і вибоїн.

BMW X3 (2010–2017)

Другий X3 – приклад, коли драйв коштує занадто дорого. Бензиновий мотор N20 має слабкий ланцюг ГРМ, який рветься вже після 90 тис. км. Дизель N47 теж не кращий – турбіни й клапан EGR часто здаються через неякісне пальне. Крім того, система iDrive і електроприводи дверей люблять «глючити».

«Буває, що після миття авто взагалі не заводиться через коротке замикання», – розповів один із власників на форумі BMW Club Ukraine.

Висновок експертів

Причина всіх бід – складна техніка, розрахована на ідеальне пальне та сервіс. Коли машина потрапляє в українські умови, проблеми множаться. Турбіни, пневмопідвіска, DSG чи S-tronic потребують точного догляду, а запчастини коштують дорого.

Поради покупцям

  • Уникайте турбодвигунів ранніх серій TSI, TFSI і N20.
  • Перевіряйте історію обслуговування – пропущена заміна оливи скорочує життя коробки.
  • Перед купівлею зробіть повну діагностику трансмісії та електроніки.
  • Не спокушайтесь низькою ціною – ремонт таких авто може перевищити їхню вартість.

Recent Posts

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025

Як вигідно продати авто: через ці помилки власники втрачають десятки тисяч

Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…

04.12.2025