Subaru вже давно перестала бути диваком серед японських брендів. Компанія збудувала собі ім’я на повному приводі, надійності та довірі. У США ця марка входить до лідерів за залишковою вартістю, а деякі моделі зберігають понад 65 % ціни через п’ять років. Видання SlashGear називає п’ять моделей бренду з кращою ліквідністю. Вони відмінно підходять для перепродажу.
Купе BRZ зберігає близько 70 % своєї вартості через п’ять років. Воно задньопривідне, легке, з низькою посадкою. У нього немає типового для Subaru повного приводу, але кермування дарує відчуття живої машини. Навіть уживані BRZ продаються швидко – попит стабільно високий.
Crosstrek нагадує Impreza, але має більший кліренс і захист кузова. У 2024-му Subaru продала в США майже шість разів більше Crosstrek, ніж Impreza. Машина зберігає понад 66 % початкової вартості. У 2026 році з’явиться гібридна версія, що додасть інтересу до моделі.
Impreza залишається найдешевшою моделлю Subaru, але й однією з найстійкіших на вторинному ринку. Через п’ять років вона втратить лише третину ціни. Її вибирають за повний привід, простоту та надійність. Це типове авто для тих, хто переходить з однієї Subaru на іншу.
WRX – це чиста енергія ралі. Турбомотор, механічна коробка, агресивний вигляд. Зберігає майже 65 % вартості через п’ять років. Але є нюанс: серед уживаних багато екземплярів, які власники тюнили до межі.
Механік Сергій Пастух каже: «Купуючи WRX, завжди перевіряйте, чи не стоїть “підварений” турбонаддув. Це мінус до надійності й вартості».
Forester лишається наймасовішим Subaru у світі. Його люблять за зручність, економічність і впевнену поведінку на бездоріжжі. У 2025 році з’явилася гібридна версія з кращою економією пального. На вторинному ринку Forester утримує близько 61 % початкової ціни.
В Україні Subaru продається небагато, але Crosstrek і Forester стали частіше з’являтись у салонах і на вторинному ринку. За даними subaru.ua, Crosstrek у базі коштує від 1 325 000 грн, а через три роки його середня ціна на вторинному ринку тримається на рівні 900–950 тисяч грн. Це один із найменших рівнів знецінення серед японських марок.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…