Статті

Купівля Mazda CX-5: чому краще обрати модель 2025 року, ніж очікувати оновлення

Mazda презентувала оновлений CX-5 2026 року, але поспішати з купівлею не варто, пише Motorbiscuit. Торішня модель досі тримає міцні позиції й має свої сильні сторони, які новинка втратила.

Олексій Гончар, автомеханік із 15-річним досвідом, пояснює:

«2025-ий CX-5 вже перевірений дорогами. В ньому немає дитячих болячок, притаманних першим рокам нових моделей. Турбо-двигун 2,5 літра тягне відмінно, а підвіска збалансована».

Новий 2026-ий отримав ширший кузов і збільшену довжину. Це зручно для пасажирів, але не завжди корисно у місті. 2025-ий легше паркувати, він маневрений і компактний. Поворотний радіус лише 5,5 м, що цінують водії, котрі часто крутяться у тісних дворах.

Під капотом різниця теж помітна. У 2026-му залишили атмосферний мотор на 187 к.с., тоді як у 2025-му доступний турбо на 256 к.с. і 434 Н·м моменту. Розгін до 100 км/год займає близько 6,6 с — на рівні кросоверів з більшими двигунами. До того ж, коробка працює плавно, без ривків.

Інтер’єр у 2025-му зберіг фірмовий регулятор керування мультимедіа. Для багатьох це плюс — не потрібно тикати в екран на ходу. Сенсорна панель у 2026-му може відволікати, навіть попри збільшений дисплей.

Надійність теж грає роль. Поточна модель отримала від J.D. Power оцінку 82 зі 100. Це вище середнього, а на українських дорогах така стабільність не зайва. За словами майстрів сервісів у Києві, найчастіше в цих авто обслуговують лише планове ТО — серйозних проблем немає.

За даними офіційного сайту Mazda Україна, ціна базової версії 2025 року починається від 1 274 000 грн. Турбо-версія з повним приводом тягне на 1 526 000 грн. У дилерів уже доступні кілька комплектацій, тоді як 2026-ий ще не надійшов у продаж.

Поради перед купівлею

• Оберіть 2025-ий, якщо важлива керованість і надійність перевіреної конструкції.
• Турбо-версія підійде тим, хто часто їздить трасою.
• Для міста зручніше брати 2,0-літрову версію — економна й легка у парковці.
• Уникайте перших партій нових моделей: тестування реальними власниками завжди краще за рекламні обіцянки.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025