Mazda презентувала оновлений CX-5 2026 року, але поспішати з купівлею не варто, пише Motorbiscuit. Торішня модель досі тримає міцні позиції й має свої сильні сторони, які новинка втратила.
Олексій Гончар, автомеханік із 15-річним досвідом, пояснює:
«2025-ий CX-5 вже перевірений дорогами. В ньому немає дитячих болячок, притаманних першим рокам нових моделей. Турбо-двигун 2,5 літра тягне відмінно, а підвіска збалансована».
Новий 2026-ий отримав ширший кузов і збільшену довжину. Це зручно для пасажирів, але не завжди корисно у місті. 2025-ий легше паркувати, він маневрений і компактний. Поворотний радіус лише 5,5 м, що цінують водії, котрі часто крутяться у тісних дворах.
Під капотом різниця теж помітна. У 2026-му залишили атмосферний мотор на 187 к.с., тоді як у 2025-му доступний турбо на 256 к.с. і 434 Н·м моменту. Розгін до 100 км/год займає близько 6,6 с — на рівні кросоверів з більшими двигунами. До того ж, коробка працює плавно, без ривків.
Інтер’єр у 2025-му зберіг фірмовий регулятор керування мультимедіа. Для багатьох це плюс — не потрібно тикати в екран на ходу. Сенсорна панель у 2026-му може відволікати, навіть попри збільшений дисплей.
Надійність теж грає роль. Поточна модель отримала від J.D. Power оцінку 82 зі 100. Це вище середнього, а на українських дорогах така стабільність не зайва. За словами майстрів сервісів у Києві, найчастіше в цих авто обслуговують лише планове ТО — серйозних проблем немає.
За даними офіційного сайту Mazda Україна, ціна базової версії 2025 року починається від 1 274 000 грн. Турбо-версія з повним приводом тягне на 1 526 000 грн. У дилерів уже доступні кілька комплектацій, тоді як 2026-ий ще не надійшов у продаж.
• Оберіть 2025-ий, якщо важлива керованість і надійність перевіреної конструкції.
• Турбо-версія підійде тим, хто часто їздить трасою.
• Для міста зручніше брати 2,0-літрову версію — економна й легка у парковці.
• Уникайте перших партій нових моделей: тестування реальними власниками завжди краще за рекламні обіцянки.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…