Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал про проблему з гальмами, але не завжди означає серйозну поломку, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Механік Ігор Савчук пояснює:
«Якщо лампа загорілася одразу після запуску двигуна, це може бути просто ручне гальмо. Але якщо вона не гасне після старту руху – треба зупинятись і шукати причину».
Що може означати знак оклику?
Найпоширеніша причина. У багатьох авто є навіть додатковий індикатор із літерою “P”. Достатньо відпустити ручне гальмо – і попередження зникне.
Це вже серйозніше. Нестача рідини часто свідчить про витік у системі. Якщо його не усунути, авто може взагалі втратити здатність гальмувати.
Коли колодки стираються, рідини у бачку стає менше – датчик реагує. Слід регулярно перевіряти їхній стан, особливо перед далекими поїздками.
Якщо разом із знаком оклику горить інша лампа – ймовірно, вийшов з ладу один із датчиків. У нових авто комп’ютер часто показує на екрані уточнення типу несправності.
Через це авто може гальмувати непередбачувано – або занадто різко, або занадто м’яко. Така ситуація вимагає негайного візиту на СТО.
Одна з небезпечних несправностей. Якщо колесо гріється або тягне авто вбік – рухатися далі не можна.
Іноді цей індикатор загоряється через банальну лампочку. Після заміни вона зникає, але їздити без стопів небезпечно.
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…
Гібридні авто давно перестали бути екзотикою для українських доріг. Попит зростає не лише через екологічність,…