Статті

Чорний список дизельних авто: моделі, у яких AdBlue стає проблемою

Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників сучасних дизелів. Через кристалізацію реагенту тисячі водіїв по всій Європі стикаються з дорогими ремонтами.

Як повідомляє L’automobiliste, найчастіше проблеми виникають через замерзання або перегрів рідини. AdBlue – це розчин сечовини, який при температурах нижче –11 °C або вище +30 °C утворює кристали. Вони забивають форсунку, руйнують датчики й виводять з ладу помпу. Якщо помпа інтегрована в бак, доводиться міняти весь резервуар, а це від 1200 євро (приблизно 58 800 грн) і більше.

Найпроблемніші моделі

Найбільше скарг отримали авто з дизелем 1.5 BlueHDi концерну Stellantis. До списку ризику входять:

Peugeot: 208, 2008, 3008, 5008, 508, Partner
Citroën: C3, C3 Aircross, C4, C4 Cactus, C4 SpaceTourer, C5 Aircross, Berlingo
Opel: Corsa, Crossland X, Grandland X, Zafira
DS Automobiles: DS 3 Crossback, DS 7 Crossback

Проблеми фіксуються і в дизелях Renault 1.5 dCi, що ставляться на Clio, Captur, Megane та Dacia Duster. Також є скарги від власників Audi та Volkswagen, де система SCR чутлива до якості реагенту.

Як проявляється поломка

На панелі приладів з’являється попередження про помилку системи AdBlue або низький рівень рідини, навіть якщо бак повний. Потім бортовий комп’ютер запускає зворотний відлік пробігу – коли лічильник досягає нуля, електроніка блокує запуск двигуна. Автомобіль буквально стає «цеглиною».

Що кажуть виробники

Peugeot і Citroën у деяких випадках компенсують частину вартості ремонту, якщо авто молодше 5 років і має пробіг до 150 тис. км. Але в більшості випадків водіям доводиться самостійно покривати витрати.

Як уникнути дорогого ремонту

Експерти радять при кожній заправці AdBlue додавати антикристалізатор — спеціальну присадку, яка запобігає утворенню осаду. Також варто:

  • не залишати авто з майже порожнім баком AdBlue у мороз;
  • не доливати дешевий реагент сумнівної якості;
  • перевіряти стан системи під час кожного ТО.

Recent Posts

Чим небезпечний обгін вантажівки справа: пояснення експертів

Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…

05.12.2025

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025