Статті

Чорний список дизельних авто: моделі, у яких AdBlue стає проблемою

Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників сучасних дизелів. Через кристалізацію реагенту тисячі водіїв по всій Європі стикаються з дорогими ремонтами.

Як повідомляє L’automobiliste, найчастіше проблеми виникають через замерзання або перегрів рідини. AdBlue – це розчин сечовини, який при температурах нижче –11 °C або вище +30 °C утворює кристали. Вони забивають форсунку, руйнують датчики й виводять з ладу помпу. Якщо помпа інтегрована в бак, доводиться міняти весь резервуар, а це від 1200 євро (приблизно 58 800 грн) і більше.

Найпроблемніші моделі

Найбільше скарг отримали авто з дизелем 1.5 BlueHDi концерну Stellantis. До списку ризику входять:

Peugeot: 208, 2008, 3008, 5008, 508, Partner
Citroën: C3, C3 Aircross, C4, C4 Cactus, C4 SpaceTourer, C5 Aircross, Berlingo
Opel: Corsa, Crossland X, Grandland X, Zafira
DS Automobiles: DS 3 Crossback, DS 7 Crossback

Проблеми фіксуються і в дизелях Renault 1.5 dCi, що ставляться на Clio, Captur, Megane та Dacia Duster. Також є скарги від власників Audi та Volkswagen, де система SCR чутлива до якості реагенту.

Як проявляється поломка

На панелі приладів з’являється попередження про помилку системи AdBlue або низький рівень рідини, навіть якщо бак повний. Потім бортовий комп’ютер запускає зворотний відлік пробігу – коли лічильник досягає нуля, електроніка блокує запуск двигуна. Автомобіль буквально стає «цеглиною».

Що кажуть виробники

Peugeot і Citroën у деяких випадках компенсують частину вартості ремонту, якщо авто молодше 5 років і має пробіг до 150 тис. км. Але в більшості випадків водіям доводиться самостійно покривати витрати.

Як уникнути дорогого ремонту

Експерти радять при кожній заправці AdBlue додавати антикристалізатор — спеціальну присадку, яка запобігає утворенню осаду. Також варто:

  • не залишати авто з майже порожнім баком AdBlue у мороз;
  • не доливати дешевий реагент сумнівної якості;
  • перевіряти стан системи під час кожного ТО.

Recent Posts

ТОП-5 економічних кросоверів: які моделі не зжеруть вашу зарплату

Якщо ми десь кажемо слово «кросовер», то сподіватись на те, що поруч з’явиться слово «економія»,…

28.12.2025

Як підземний паркінг може зруйнувати ваше авто

У великих містах підземні паркінги користуються великою популярністю, оскільки здаються зручними та безпечними. В той…

28.12.2025

ТОП-5 економічних авто для міста: які моделі бережуть бюджет

Щоденна їзда по місту може обренутись для українського водія значними витратами на заправку. Особливо, коли…

28.12.2025

Ніколи не робіть цього на АЗС: ТОП-5 небезпечних помилок на заправці

Для досвідчених автомобілістів поїздка на АЗС є буденною справою. Однак багато хто з них все…

28.12.2025

ТОП-5 «вічних» двигунів, що спокійно пройдуть більше 300 000 км без капремонту

Досвідчені автомобілісти знають, що головне в машині – це двигун. Якщо він ненадійний і часто…

27.12.2025

Не через ціну: чому взимку водії переходять з А95 на А92

З приходом холодів деякі досвідчені українські водії почали використовувати бензин марки А92 замість звичного А95.…

27.12.2025