Статті

З вихлопної труби капає вода: коли це нормально, а коли сигнал про поломку

Час від часу українські водії помічають, як з вихлопної труби їх автомобілів крапає якась рідина. В більшості випадків це не є ознакою якоїсь несправності, але інколи дійсно може попереджати про величезні проблеми. «Твоя МАШИНА» розібралась, з чим пов’язаний даний симптом і коли треба бити на сполох.

Коли турбуватися не варто

Варто розуміти, що робота двигуна утворює не лише вихлопні гази, але й водяну пару. Вона з’являється через згоряння пального, в склад якого також входить певна частина води. Якщо вихлопна система в мороз не прогріта, то на стінках труби з’являєтья конденсат. Згодом він накопичується у великій кількості і починає витікати назовні.

Механік Ярослав Ковальчук з сервісу в Одесі пояснює:

«Вода в вихлопній трубі – це нормально. Якщо щось крапає вранці з вихлопу, але після прогріву перестає, то нічого страшного. Тривожитись не варто. Так буває через перепад температур».

Фахівець також звернув увагу, що при прогріві з вихлопної труби, повної конденсату, може йти білий дим. Він також зникає через якийсь час і не є тривожним сигналом.

Коли є причина для занепокоєння

Інша справа, якщо після прогріву білий дим чи рідина з вихлопної труби продовжують виділятись. Це, за словами майстрів, привід відвідати СТО та пройти діагностику.

Серед причин подібного явища виділяються кілька:

  • Пробиття чи інше пошкодження прокладки ГБЦ. В такій ситуації в камеру згоряння потрапляє охолоджуюча рідина, що і викликає появу диму. Характерною ознакою проблеми є солодкуватий запах вихлопу. Проблма небезпечна перегрівом двигуна.
  • Вихід з ладу маслознімних кілець. Утворюється угар мастила, падає його рівень.
  • Проблеми з каталізатором. Додаткова волога в вихлопній системі утворюється через пошкодження чи забиття каталітичного нейтралізатора.

Як діяти водієві

Важливо звернути увагу на поведінку автомобіля після перших декількох хвилин прогріву. У випадку, коли волога чи пара з вихлопної труби не зникають, варто звернутись за допомогою до професіоналів. Майстри перевірять компресію в циліндрах, а також стан прокладки ГБЦ.

«Не чекайте проблем з мотором. Якщо проблема вже є, її треба усунути якнайшвидше. У іншому випадку можете довести до повного виходу агрегату з ладу. Тоді витрати на ремонт можуть бути в десятки разів більші», – попереджає автомайстер з Житомира Дмитро Гордійчук.

Recent Posts

ТОП-5 машин, які найшвидше іржавіють: дослідження

В процесі експлуатації автомобіль може стикатись з багатьма несправностями, які можна виправити та полагодити. Але…

11.12.2025

Ці міфи про зимові шини змушують вас витрачати більше грошей та ризикувати життям

Кожного року з наближенням зими серед водіїв спливають все ті ж самі міфи про зимові…

11.12.2025

«Китайський Porsche» готується підкорити Європу: чи чекати його в Україні

В Європі помітили на дорожніх тестах новий стильний позашляховик Ora 5 від китайскього автоконцерну Great…

11.12.2025

Kia офіційно представила свого конкурента для Duster: фото

Корейська компанія Kia офіційно презентувала нове покоління кросоверу Seltos. Як пише Motor1, модель позиціонується як…

11.12.2025

Українцям дозволили самим оформляти ДТП через «Дію»: без паперів і поліції

Уряд України прийняв рішення щодо розширення функціоналу застосунку державних послуг «Дія», включивши до нього можливість…

11.12.2025

Українців зобов’яжуть встановлювати тахографи на авто: законопроект

В Верховну Раду внесли законопроект №14280 про обов’язкове використання тахографів. Повідомляється, що такі зміни впроваджуються…

11.12.2025