Фото: Твоя МАШИНА
Поширений міф про «радіацію» в електромобілях знову став темою обговорення, але нові заміри показали – підстав для хвилювань немає. Про це повідомляє Carscoops.
Фахівці кількох європейських лабораторій перевірили рівень електромагнітних полів у салонах сучасних авто – як електричних, так і гібридних та звичайних бензинових. Вимірювання проводили у різних точках – біля педалей, сидінь і зарядного роз’єму. Результат виявився однозначним: усі показники у кілька разів нижчі за встановлені міжнародні норми.
Найвищі значення фіксувалися в зоні для ніг, де проходять кабелі живлення та елементи приводу. Однак навіть там рівень електромагнітного поля був у межах безпечних 0,1–0,3 мікротесла. Для порівняння: поблизу побутового холодильника цей показник може бути вищим.
Цікаво, що найсильнішим джерелом випромінювання виявився… підігрів сидінь. Його поле перевищувало інші в кілька разів, але залишалося абсолютно безпечним для людини. Така ж ситуація спостерігалася в електрокарах, гібридах і навіть авто з ДВЗ.
Під час заряджання змінним струмом короткочасно фіксувалися стрибки випромінювання біля роз’єму – у момент запуску сесії. Але навіть ці піки не перевищували гранично допустимих значень. А швидке заряджання постійним струмом, хоч і має більшу потужність, створює ще слабше поле через іншу схему подачі енергії.
За понад 60 років Subaru створила безліч цікавих машин — від спортивних Impreza WRX до…
Німецький техогляд TÜV оприлюднив свій рейтинг надійності за 2025 рік – і результати здивували навіть…
Український дизайнер Роман Прядко представив у себе в Facebook власне бачення того, яким може стати…
Tesla переживає непрості часи на європейському ринку. У листопаді 2025 року кількість зареєстрованих електромобілів бренду…
Renault представила новий Clio шостого покоління – оновлений хетчбек, який за габаритами близький до Dacia…
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…