Статті

ТОП-7 найбільш недолугих моделей в історії Subaru: їх переповнює нудьга та безвихідь

За понад 60 років Subaru створила безліч цікавих машин — від спортивних Impreza WRX до легендарних позашляхових Forester. Та не всі експерименти вдались. Серед моделей, які вийшли занадто «спокійними» або просто не знайшли свого стилю, є кілька справжніх розчарувань. На них звернуло увагу видання SlashGear.

1. Subaru B9 Tribeca (2005–2014)

Цей великий кросовер мав стати флагманом марки, але все пішло не за планом. Дизайн із дивною “крилатою” решіткою викликав лише подив, а назва «B9» заплутала навіть шанувальників бренду. Після редизайну у 2008-му позашляховик став скромнішим, та було пізно — модель провалилася в продажах.

2. Subaru Leone (1969–1994)

Leone став основою для майбутніх успіхів Subaru, але його друге та третє покоління виглядали безнадійно буденно. Усе було чесно: повний привід, опозитний двигун, універсал… проте жодного натяку на характер. Лише спортивна версія XT і пікап BRAT дали цій платформі друге життя.

3. Subaru Forester SH (2009–2013)

Третє покоління Forester втратило фірмовий дух «високого універсала». Воно перетворилося на звичайний SUV, подібний до конкурентів, без тієї впізнаваної «субарівської» індивідуальності, за яку модель так любили раніше.

4. Subaru Impreza GH (2007–2011)

Після культових поколінь Blob Eye і Hawkeye третя Impreza стала надто стриманою. Звичайні версії виглядали сіро й беземоційно, навіть попри наявність потужних WRX-варіантів. Авто втратило харизму, яка колись зробила його легендою ралі.

5. Subaru Legacy (2 покоління, 1994–1999)

Хоча технічно цей седан був міцним і комфортним, у дизайні йому бракувало індивідуальності. На тлі конкурентів із Toyota чи Mazda Legacy виглядав просто «черговою японською машиною 90-х».

6. Subaru Vivio (1992–1998)

Маленький kei-car із Японії виявився надто серйозним для свого класу. На відміну від милих конкурентів Suzuki чи Daihatsu, Vivio не мав жодної «родзинки». Це був просто маленький автомобіль без характеру.

7. Subaru Dex (2008–2012)

Результат «бедж-інженерії» — по суті, копія Toyota bB, продана під іншим значком. У нього не було навіть опозитного двигуна. Так, він практичний і квадратний, але виглядає як типовий японський мікровен без натяку на оригінальність.

Попри ці невдалі експерименти, Subaru залишилася брендом із сильною індивідуальністю. І кожна «нудна» модель лише підтвердила, що фанати чекають від марки не посередності, а характеру — з турбіною, симетричним AWD і трохи божевілля під капотом.

Recent Posts

Чи небезпечна радіація в електромобілях: що показали вимірювання

Поширений міф про «радіацію» в електромобілях знову став темою обговорення, але нові заміри показали –…

06.12.2025

ТОП-10 надійних німецьких авто: німці опублікували власний рейтинг

Німецький техогляд TÜV оприлюднив свій рейтинг надійності за 2025 рік – і результати здивували навіть…

06.12.2025

Новий український автомобіль BEEZY показали на рендерах: фото

Український дизайнер Роман Прядко представив у себе в Facebook власне бачення того, яким може стати…

06.12.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину, а китайські бренди наступають

Tesla переживає непрості часи на європейському ринку. У листопаді 2025 року кількість зареєстрованих електромобілів бренду…

06.12.2025

Новий Renault Clio показали на віоде: бюджетний хетчбек з преміальним дизайном

Renault представила новий Clio шостого покоління – оновлений хетчбек, який за габаритами близький до Dacia…

06.12.2025

Дешевший за RAV4: новий бюджетний позашляховик Toyota показали на відео

Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…

06.12.2025