Статті

ТОП-7 найбільш недолугих моделей в історії Subaru: їх переповнює нудьга та безвихідь

За понад 60 років Subaru створила безліч цікавих машин — від спортивних Impreza WRX до легендарних позашляхових Forester. Та не всі експерименти вдались. Серед моделей, які вийшли занадто «спокійними» або просто не знайшли свого стилю, є кілька справжніх розчарувань. На них звернуло увагу видання SlashGear.

1. Subaru B9 Tribeca (2005–2014)

Цей великий кросовер мав стати флагманом марки, але все пішло не за планом. Дизайн із дивною “крилатою” решіткою викликав лише подив, а назва «B9» заплутала навіть шанувальників бренду. Після редизайну у 2008-му позашляховик став скромнішим, та було пізно — модель провалилася в продажах.

2. Subaru Leone (1969–1994)

Leone став основою для майбутніх успіхів Subaru, але його друге та третє покоління виглядали безнадійно буденно. Усе було чесно: повний привід, опозитний двигун, універсал… проте жодного натяку на характер. Лише спортивна версія XT і пікап BRAT дали цій платформі друге життя.

3. Subaru Forester SH (2009–2013)

Третє покоління Forester втратило фірмовий дух «високого універсала». Воно перетворилося на звичайний SUV, подібний до конкурентів, без тієї впізнаваної «субарівської» індивідуальності, за яку модель так любили раніше.

4. Subaru Impreza GH (2007–2011)

Після культових поколінь Blob Eye і Hawkeye третя Impreza стала надто стриманою. Звичайні версії виглядали сіро й беземоційно, навіть попри наявність потужних WRX-варіантів. Авто втратило харизму, яка колись зробила його легендою ралі.

5. Subaru Legacy (2 покоління, 1994–1999)

Хоча технічно цей седан був міцним і комфортним, у дизайні йому бракувало індивідуальності. На тлі конкурентів із Toyota чи Mazda Legacy виглядав просто «черговою японською машиною 90-х».

6. Subaru Vivio (1992–1998)

Маленький kei-car із Японії виявився надто серйозним для свого класу. На відміну від милих конкурентів Suzuki чи Daihatsu, Vivio не мав жодної «родзинки». Це був просто маленький автомобіль без характеру.

7. Subaru Dex (2008–2012)

Результат «бедж-інженерії» — по суті, копія Toyota bB, продана під іншим значком. У нього не було навіть опозитного двигуна. Так, він практичний і квадратний, але виглядає як типовий японський мікровен без натяку на оригінальність.

Попри ці невдалі експерименти, Subaru залишилася брендом із сильною індивідуальністю. І кожна «нудна» модель лише підтвердила, що фанати чекають від марки не посередності, а характеру — з турбіною, симетричним AWD і трохи божевілля під капотом.

Recent Posts

Чи варто переплачувати за повний привід у кросовері: пояснюють фахівці

На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…

28.12.2025

Екс-інженер NASA розкрив лайфхак, як за кілька секунд розморозити лобове скло авто

Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…

28.12.2025

Більше шкоди, ніж користі: для чого водії викручують колеса авто на парковці

Часто українські водії на стоянці мають звичку викручувати кермо так, щоб колеса «дивилися» вбік. Твоя…

28.12.2025

ТОП-5 економічних кросоверів: які моделі не зжеруть вашу зарплату

Якщо ми десь кажемо слово «кросовер», то сподіватись на те, що поруч з’явиться слово «економія»,…

28.12.2025

Як підземний паркінг може зруйнувати ваше авто

У великих містах підземні паркінги користуються великою популярністю, оскільки здаються зручними та безпечними. В той…

28.12.2025

ТОП-5 економічних авто для міста: які моделі бережуть бюджет

Щоденна їзда по місту може обренутись для українського водія значними витратами на заправку. Особливо, коли…

28.12.2025