Фото: Твоя МАШИНА
Власники автомобілів з заднім приводом часом з жахом очікують холодів, бо знають, що керувати такою машиною на слизькому покритті може бути неймовірно важко. Все через серйозну схильність до заносів, особливо на поворотах чи різкому наборі швидкості. Твоя МАШИНА поспілкувалась з інструктором столичної автошколи Володимиром Савчуком, який дав кілька порад, як утримати задньопривідне авто на дорозі під час ожеледі.
Одна з найбільш поширених помилок недосвідчених водіїв. При втраті контролю різко б’ють по гальмам, що лише погіршує ситуацію. Заблоковані колеса ковзають ще більше.
Якщо машина продовжить рухатись своїм ходом, то це стабілізує вагу та пришвидшить зчеплення з покриттям.
Так, те іноді складно усвідомити. Особливо в екстреній ситуації. Однак, якщо вас заносить вліво, то крутити кермо треба також вліво. І навпаки. Такий маневр допомагає стабілізувати положення машини та вирівняти її.
Понижувати передачу треба лише для стабілізації руху. В інших випадках різке перемикання заборонено.
Не забувайте, що гальмівний шлях на слизькому покритті подовжується в рази.
Встановить в багажнику кілька мішків піску чи інший вантаж. Це дозволить підвищити притискну силу та зчеплення задніх коліс. Але варто пам’ятати, що перевантаженим авто керувати важче. Тому не перестарайтеся.
Досвідчені автомобілісти знають, що японські машини мають репутацію надійної техніки, що служить роками. Але є…
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…