Кілька порад автомобілістам, аби взимку було комфортно їздити та надійно зберігати автомобіль.
Зима вже на порозі, а це значить, що автомобіль потрібно готувати до холодного періоду експлуатації. Український клімат відрізняється від європейського, і простою зміною покришок тут не обійтися. Пропонуємо вашій увазі кілька порад, як найкраще підготувати своє авто до українських морозів, передає Твоя МАШИНА.
Гумки склоочисників
Від видимості взимку залежить і безпека їзди. Особливості українського клімату (спекотне літо, холодна зима) сприяють швидкому зносу гумових деталей “двірників”. Влітку вони розсихаються, взимку – покриваються льодом. До того ж асфальт взимку посипають досить агресивними засобами, які з-під коліс машин, що їдуть попереду, потрапляють на лобове скло і помітно прискорюють знос щіток склоочисників.
Рідини не повинні замерзати
Список рідин, які потрібно перевірити перед настанням холодів: мастило в двигуні, трансмісії, рідина в системі охолодження і рідина в бачку омивача скла. Як показує практика, взимку найкращим чином зарекомендували себе синтетичні мастила. А рідина системи охолодження і омивача повинні відповідати сезону та мати достатній “запас міцності”, щоб нічні морози не піднесли неприємний сюрприз.
Впорядкуйте дроти і свічки
Від якості їхньої роботи залежить не тільки стабільна робота двигуна, але і витрата палива. Не полінуйтесь до цього заїхати на найближчу СТО і попросити перевірити цілісність проводівта іскру в свічках.
Перевірте фільтри
Новий фільтр двигуна допоможе уникнути надмірного утворення конденсату через перепад температур і захистить двигун від попадання пилу. Вода в двигуні може стати причиною гідроудару і надалі призвести до необхідності ремонту двигуна, а пилюка здатна пошкодити стінки циліндрів, що стане причиною нерівномірної роботи двигуна і утворення надмірної кількості вихлопних газів.
Стежте за пальним
Намагайтеся, щоб паливний бак був якомога частіше наповнений. Таким чином на його стінках не буде накопичуватися і намерзати конденсат, а кристали, що утворилися, не потраплять в паливну систему. Паливний насос може вийти з ладу чи форсунки, куди вода потрапить під високим тиском.
Перевірте акумулятор
Під час морозів акумулятор піддається сильним навантаженням. Мінусова температура може скоротити час його роботи, а інколи і зовсім вивести з ладу. Перед настанням холодів достатньо виконати нескладну профілактику: перевірити чистоту клем, затягнути кріплення тугіше, перевірити напругу розімкнутого ланцюга (нормальний показник – 12,5-12,9 В). Також не рекомендують надовго вмикати споживачі енергії на холостому ходу і, тим більше, при вимкненому двигуні.
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…
В Україні вторинний ринок домінує, однак є водії, які упереджено відносяться до вживаних автомобілів. А…
Користувач TikTok Кевін (@iamkevinperson) опублікував вірусне відео, в якому підняв болючу для багатьох автовласників проблему.…