Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки коли він припаркований на схилі, але й на рівній поверхні. Однак взимку використовувати його треба з обережністю, кажуть фахівці, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА».
Олександр Богачов з Дніпра, механік з 33-річним стажем роботи, каже, що при сильних морозах завжди є ризик, що колодки «прилипнуть» до дисків.
«Якщо ввечері ви довго їхали по мокрому асфальту чи снігу, а потім припаркувались та поставили машину на «ручник», то вранці можете виявити, що авто не хоче рухатись з місця. Все через вологу, яка потрапила на гальмівні механізми і замерзла. Оскільки колодки щільно притискаються до диску, то відірвати їх в такій ситуації дуже важко», – пояснює фахівець.
Найбільше скарг на примерзання «ручника» надходить до СТО від власників авто з барабанними гальмами. Все тому, що вони мають закриту конструкцію, вода в ній випаровується повільніше.
Богачов каже, що єдиний спосіб запобігти подібній проблемі – залишити машину на ніч на передачі на рівному місці. Якщо авто з «автоматом», то можна використати режим «P». Але зловживати цим не треба, бо врешті можна зіпсувати трансмісію. Найкращим варіантом буде паркування в теплому гаражі чи стоянці.
Українські водії знають, що влітку наявність в машині кондиціонеру може стати справжнім спасінням. Однак взимку…
Якщо ви шукаєте нове авто і часто подорожуєте взимку, то слід задуматись над тим, яка…
З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…
Якщо ви шукаєте вживаний кросовер з невеликим пробігом, то, можливо, орієнтуєтесь на відомі моделі. Однак…
Кожного року з ринку зникають десятки моделей відомих брендів. Інколи відбувається це непомітно, без зайвих…
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…