З переходом сучасних автомобілів на автоматичні КПП наявність на панелі приладів тахометру може викликати здивування. Мовляв, навіщо водієві знати оберти двигуна, якщо передачі все одно перемикаються самостійно? Твоя МАШИНА поцікавилась думкою автоінструктора з Житомира Володимира Данька.
За словами фахівця, навіть у автівках з АКПП цей прилад, що показує оберти двигуна, є надзвичайно важливим та корисним. Він нагадав, що навіть «автомати» мають ручний режим, який використовується під час обгону, в заторі чи руху по гірській місцевості.
Автослюсар із Чернігова Сергій Гаркавцев каже:
«Тахометр потрібен, що бачити, як двигун поводить себе під навантаженням. Плаваючі чи «зависаючі» оберти свідчать про проблеми коробки чи зчеплення. Це вірна ознака того, що машина проситься на СТО».
Експерти рекомендують під час руху тримати оберти у межах 2000-2500. Якщо мова про тимчасове навантаження, наприклад, при обгоні, то допустимо підвищення до 3500 обертів. Постійне перевищення показника 4000 свідчить сигналізує про необхідність діагностики. Можливо, настав час замінити паливний фільтр.
Купівля вживаного автомобіля – звучить вигідно. Насправді ж навіть самі дешеві моделі можуть перетворитись на…
Миття автомобілю взимку стає великою проблемою через низькі температури та складні погодні умови загалом. У…
В мережі «завірусилось» кумедне відео з дівчиною, яка безуспішно намагається сісти в спорткар McLaren свого…
Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався,…
Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…