На думку експертів, багато новачків і навіть досвідчені водії неправильно прогрівають автомобіль, що позначається на терміні та якість його працездатності.
По-перше, не варто направляти потік теплого повітря на лобове скло, так як через різницю температур при прогрітому моторі скло може піти тріщинами. Щоб уникнути такої неприємності потрібно перші кілька хвилин гріти скло одночасно з салоном.
По-друге, не рекомендується взимку швидко рушати з місця на непрогрітій машині. Після того як двигун набрав потрібну кількість градусів, рух починається плавно, без використання більших обертів. В цьому випадку агрегати швидше і правильніше досягають необхідної температури.
По-третє, неправильно включати опалювальний вентилятор до максимуму, до того як автомобіль оптимально прогрівся. Холодний мотор буде подавати в салон холодне повітря, тому грубку розумніше включати після того як силовий агрегат набрав потрібну температуру.
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…