На думку експертів, багато новачків і навіть досвідчені водії неправильно прогрівають автомобіль, що позначається на терміні та якість його працездатності.
По-перше, не варто направляти потік теплого повітря на лобове скло, так як через різницю температур при прогрітому моторі скло може піти тріщинами. Щоб уникнути такої неприємності потрібно перші кілька хвилин гріти скло одночасно з салоном.
По-друге, не рекомендується взимку швидко рушати з місця на непрогрітій машині. Після того як двигун набрав потрібну кількість градусів, рух починається плавно, без використання більших обертів. В цьому випадку агрегати швидше і правильніше досягають необхідної температури.
По-третє, неправильно включати опалювальний вентилятор до максимуму, до того як автомобіль оптимально прогрівся. Холодний мотор буде подавати в салон холодне повітря, тому грубку розумніше включати після того як силовий агрегат набрав потрібну температуру.
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…
У США пустять з молотка унікальний автомобіль на електричній тязі Baker Electric Model V Special…
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…