На думку експертів, багато новачків і навіть досвідчені водії неправильно прогрівають автомобіль, що позначається на терміні та якість його працездатності.
По-перше, не варто направляти потік теплого повітря на лобове скло, так як через різницю температур при прогрітому моторі скло може піти тріщинами. Щоб уникнути такої неприємності потрібно перші кілька хвилин гріти скло одночасно з салоном.
По-друге, не рекомендується взимку швидко рушати з місця на непрогрітій машині. Після того як двигун набрав потрібну кількість градусів, рух починається плавно, без використання більших обертів. В цьому випадку агрегати швидше і правильніше досягають необхідної температури.
По-третє, неправильно включати опалювальний вентилятор до максимуму, до того як автомобіль оптимально прогрівся. Холодний мотор буде подавати в салон холодне повітря, тому грубку розумніше включати після того як силовий агрегат набрав потрібну температуру.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…