За півтора року експлуатації водій витратив 55 тисяч гривень на різні ремонтні роботи. Блогер поскаржився на Skoda Octavia. Так вийшло, що перед покупкою авто простояло без діла практично цілий рік, тому водій знав, яких ризиків варто очікувати, купуючи автомобіль з таким простоєм.
З недоліків, які діагностували відразу при покупці, водій виділив тільки кермо, яке стерлось, обплетення якого довелося замінити на нове. Раніше власник Skoda Octavia розповідав про те, що йому довелося міняти ланцюг ГРМ на пробігу 80 000 км, блоки передніх важелів і передня пружина, яка лопнула. Помилково також була замінена подушка в двигуні, але як виявилося, проблема була зовсім не в ній.
Несподіваною поломкою для блогера стало прогнилий середній хомут на вихлопі – як виявилося, цей недолік характерний для чеського автомобіля. Також за півтора року довелося 4 рази замінити масло, поміняти фільтра (паливний і повітряний) і сайлентблоки. Зовсім недавно вийшли з ладу два тріпоіда, довелося міняти і їх теж. Необхідність заміни стійок стабілізатора також стала для водія великим сюрпризом, а коли він приїхав на сервісне технічне обслуговування, і йому сказали про те, що потрібно ще й форсунки прочистити – він вже і дивуватися перестав.
«Ламається частіше, ніж старий Opel!», – розчаровано резюмував власник Skoda Octavia, додавши при цьому, що «дійною коровою» вона стала саме через те, що майже рік простояла без діла.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…