Categories: Статті

Названо найбільшу проблему сучасних електромобілів

Що з електромобілями? У той момент, коли ви (можливо) вирішили, що тема ця вже є невід’ємною частиною нашого повсякденного побуту, і з цими дивними машинками вже все вирішено – не тут-то було. Є серйозна проблема.

Ілон Маск в черговий раз оголосив про прийдешні звільнення, пояснюючи це неспроможністю компанії на даний момент створити конкурентні умови для електромобілів в боротьбі з ДВЗ. Вартість продукції як і раніше занадто висока, що робить її недоступною для широкої аудиторії. Перевірений вихід – скорочення витрат шляхом зменшення кількості співробітників. Але це лише тимчасовий захід.

Електромобілі, зокрема ті ж Tesla, продемонстрували, що зарядитися від мережі і відправитися в досить тривалу поїздку цілком реально. Це можна робити на високій швидкості, в просторому інтер’єрі, оточуючи себе сучасними технологіями. Але це недешево.

Незважаючи на те, що вартість виробництва батарей для електромобілів продовжує поступово знижуватися, це не дозволяє робити кінцевого покупця більш вигідну пропозицію, ніж раніше. За рахунок доступності компонентів виробники вирішили встановлювати більш ємкі АКБ, дозволяючи електромобілю долати серйозні відстані. У найближчі 4-5 років експерти прогнозують збереження поточних цін на електромобілі.

З цим згодні і в Volkswagen. Там вважають, що пропонувати відверто дешевий електромобіль – не так вже хороша ідея. Проте, VW працює над масовою моделлю. У німецькій компанії визнають ефективність ідеї Ілона Маска з продажу дорогих авто в преміальному сегменті. Правда, і американський бізнесмен в черговий раз зіткнувся з проблемою скорочення витрат.

Дослідження серед більш ніж 22 тис власників електромобілів демонструють, що майже половина покупців EV з високим запасом ходу (переважно Tesla і Chevrolet Bolt) отримують зарплату на рівні (або вище) 200 тис доларів в рік. З появою Tesla Model 3 кількість таких покупців знизилося до 38%, але дозволити собі «далекобійний» електромобіль як і раніше можуть тільки заможні люди.

Серед покупців «електричок», здатних подолати до 240 км на одному заряді, тільки 17,5% заробляють більше 200 тис на рік, а серед власників електромобілів з малою дальністю 38% заробляють менше 100 тис на рік.

Recent Posts

Десять найкращих моделей Mercedes-AMG з пробігом: міць і розкіш за доступні гроші

Mercedes-AMG - синонім продуктивності та високого статусу. Нові автомобілі цього ательє коштують величезних грошей і…

13.11.2024

Шість найекономічніших дизельних кросоверів та позашляховиків прямо зараз

Дизельні автомобілі поступово відходять у минуле через стереотипи про їхню шкоду для навколишнього середовища. Водночас…

13.11.2024

Автономний обігрівач в автомобілі: як він працює і навіщо потрібен

Наближається зима, а з нею і суворі морозні дні, які можуть обернутися для автомобілістів справжнім…

13.11.2024

Ламаються постійно: чотири електрокари з найгіршою надійністю у 2024 році

Зі зростанням популярності електричних автомобілів питання їхньої надійності набуло небувалої актуальності. Вважається, що електрокари довговічніші…

13.11.2024

Залишив огидний сюрприз: автомобіліст відвадив злодіїв від своєї машини дивним способом

Житель США придумав незвичайний спосіб боротьби з автоворами. Як пише Motorbiscuit, місцевий власник пікапа втомився…

13.11.2024

Сім позашляховиків, від купівлі яких краще відмовитися

Позашляховики цінують за їхній комфорт і високу прохідність у складних умовах. Водночас далеко не всі…

13.11.2024