Аналітичний центр AUTO.RIA разом з оператором бізнес-комунікацій Binotel проаналізували дзвінки, які отримали українські автосалони у 2018 році, пише ТМ.
В яких регіонах найчастіше питають про нові авто
Оскільки більшість салонів базується в столиці та містах-мільйонниках, то найбільше дзвінків отримують саме ці регіони. У трійку лідерів увійшли Київ (33,6%), Одеса (9,1%) та Дніпро (8,9%).
Про які авто питають найчастіше?
Найчастіше покупці телефонують до салонів Toyota — 8,5 тисяч відкриттів номерів телефону отримали пропозиції про продаж саме цієї марки авто. На другому місці Renault (7,3 тис.), а закриває трійку лідерів Skoda — 6,3 тисячі відкриттів.
Якщо розглядати сезонність то найчастіше українці телефонують на початку року та навесні.
Найбільше переглядів пропозиції салонів отримують в неділю, коли в покупців є вільний час на пошук, порівняння автомобілів та ознайомлення з їх характеристиками. Номер телефону салону найчастіше відкривають у понеділок і трохи рідше у середу. Ця тенденція зберігається й у дзвінках.
Частіше шукають авто та переглядають телефони салонів з десктопу, хоча сегмент мобільної аудиторії постійно росте і уже зрівнявся з ПК в усьому, крім відкриттів номерів.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…