На покришках економити дуже небезпечно, особливо якщо мова йде про зимові шини.
Деякі дійсно екстремальні дефекти ніяк не проявляються під час руху, але в якийсь момент можуть стати причиною найсерйознішої ДТП. Ніколи не варто забувати, що покришки – це витратний матеріал, який має свій термін експлуатації.
Найпоширеніша «хвороба» шин – зношення протектора. Згідно ПДР забороняється експлуатація транспортних засобів, якщо шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т — 1,0 мм, автобусів — 2,0 мм. Нагадаємо, що спочатку це величина становить 7,5 – 8,5 мм. У нових зимових шинах висота малюнка варіюється від 9 до 15 мм, а допустимої мінімальної нормою вважається 4 мм.
Врахуйте, що гума часто зношується нерівномірно, тому вимірювати глибину протектора необхідно по всій довжині малюнка, і це повинні робити професіонали з допомогою спеціальних приладів. Якщо у ваших шин зазначені параметри нижче норми, від них краще терміново позбутися.
Між протектором шини і її каркасом розташований брекер, що складаються з шарів корду. Якщо він проступає через потертість на старій гумі, то це крайня стадія зносу покришки, якій давно пора на смітник.
Внутрішні пошкодження каркаса покришки можуть спровокувати появу так званої «грижі». Зазвичай здуття виникає від сильних ударів колесами об краї ям тощо. Хоча буває, що це наслідок виробничого браку, в результаті якого відбулося розшарування каркаса. У будь-якому випадку краще не ризикувати і придбати нові шини.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…