Проаналізувавши статистику продажів нових авто за перші 5 місяців 2019 р, AUTO-Consulting побачив парадоксальну картину. Незважаючи на низьку ціну на газ на початку року, попит на автомобілі з ГБО, за підсумками 5 місяців, не тільки не зріс, а навпаки – впав майже на 12%. А у травні цього року, в порівнянні з травнем 2018 го, падіння продажів автомобілів з автосалонів з ГБО також склало більше 10%. Нових автомобілів, які залишають автосалони з ГБО у нас в країні всього 5,3% ринку, що менше частки гібридних автомобілів.
Кількість гібридів на нашому ринку сьогодні наближається до 7,5%. А в порівнянні з 2018-м їх кількість зросла майже на 90%! І це найбільше зростання, якщо розглядати автомобілі за типом двигуна.
Слідом за гібридами, велике зростання, в порівнянні з минулим роком, продемонстрували електромобілі. Їх стало більше майже на 67%. Правда, в абсолютних цифрах це як і раніше не так вражаюче: за 5 місяців нинішнього року в Україні було продано всього 227 нових електрокарів. І їх частка на нашому ринку сьогодні становить 0,7%.
Найбільше падіння, в порівнянні з минулим роком, показали автомобілі з дизельними моторами. Мінус майже 20%. І дизелям сьогодні належить близько 33% ринку.
А лідери продажів, як і раніше, – автомобілі з бензиновими моторами. Їм належить 55% українського ринку. А в порівнянні з минулим роком, кількість авто з бензиновими моторами зросла більше, ніж на 12%. Причому, продажі нових дизельних авто, в порівнянні з минулим роком, скоротилися навіть серед SUV. Більше, ніж на 4%.
Що стало причиною описаних тенденцій на ринку? Швидше за все скорочення обсягів продажів автомобілів з ГБО пов’язано з декількома факторами. По-перше, – корпоративні автопарки. Обсяг таких продажів досить великий, і в такі парки зазвичай купують бюджетні моделі, в які не ставлять ГБО. В тому числі, щоб не втратити гарантію від виробника. По-друге, – на нові авто ГБО ставлять не так часто, знову-таки, щоб не позбутися гарантії. І, по-третє, пропозиції з заводським ГБО, або альтернативні варіанти зі збереженням гарантії, на українському ринку є далеко не у всіх марок. Це відкладає свій відбиток на популярність ГБО серед нових автомобілів.
Що стосується дизельних автомобілів, то тут все просто, і пов’язано з чисто суб’єктивними причинами. А саме – з закінченням поставок в Україну, так званих, дізельгейтних автомобілів, які реалізовувалися в Україні кількома марками в 2016-2018 рр. і сильно впливали на збільшення продажів дизельних модифікацій на ринку.
Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…
Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…
У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…
Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…
Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…
Кожен автомобіліст може зіткнутися з найнебезпечнішою ситуацією, коли раптово відмовили гальма. Причин цієї несправності може…