Categories: Статті

Названі 5 автомобілів, купивши які, можна сильно пошкодувати

Причин, здатних затьмарити радість від володіння автомобілем чимало, але одна з наймасштабніших і руйнівних – це несправності двигуна.

Пропонуємо вашій увазі 5 найбільш проблемних модифікацій авто, від покупки яких краще відмовитись.

  1. BMW X5 xDrive50i (покоління E70)

Агресивний і практичний, динамічний і цілком здатний впоратися з багатьма випробуваннями нашої зими. А ще престижний! Хіба ж не мрія? Все питання в тому, яким двигуном оснащений об’єкт жадання. Якщо ви пішли ва-банк, вибравши модифікацію з двигуном V8 об’ємом 4,4 л і двома турбонагнітачами, то непомірний транспортний податок за чотири сотні «коней» – найменше розчарування. Агрегат, що прийшов на зміну не найгіршого атмосферного V8 об’ємом 4,8 л (внутрішньозаводське позначення N62B48) відрізняється незвичайним розташуванням турбонагнітачів – два «равлики» знаходяться не зовні по краях від двигуна, як це зазвичай буває, а в розвалі блоку циліндрів.

Не потрібно мати неймовірну фантазію, щоб уявити собі жахливий температурний режим і його наслідки. Пластикові деталі розсипаються, мастило в підвідних трубках коксується, та й турбонагнітачі не дуже добре переносять підкапотне пекло. Форсунки, здатні влаштувати мотору гідроудар, і їх численні ітерації, а також тонкий ланцюг газорозподільного механізму явно не можна віднести до числа позитивних аргументів. У підсумку «масложор», псування та знос циліндро-поршневої групи і маленький ресурс. Вищесказане в тій чи іншій мірі справедливо і для інших BMW з даним двигуном.

  1. BMW 325i (покоління E90 / E91 / E92 / E93)

Шість циліндрів в ряд і ніяких турбонагнітачів – ось вона, баварська класика. На жаль, інженери у випадку з мотором N52B25 об’ємом 2,5 л дали жару. Агрегат з магнієвого сплаву з алюмінієвими гільзами вийшов «гарячим», та ще й з відверто проблемною поршневою групою, що провокує підвищену витрату оливи. Поршні у ранніх версій двигуна, за даними сервісменів, мають проблему з верхнім компресійним кільцем, яке швидко втрачає пружність.

Заміна на інші кільця не допоможе – потрібна установка поршнів, в яких усунуто цей недолік. Двигун має схильність до закоксування, «брудняться» елементи VANOS і Valvetronic.

  1. Mercedes-Benz ML 350 (покоління W164)

Особливо проблемною є «шістка» об’ємом 3,5 л з індексом M272. Агрегат, відлитий з Алюса (алюмінієвого сплаву) не має гільз. Ранні версії грішили низьким ресурсом як газорозподільного механізму, так і інших елементів. Втім, орієнтовно після 2007 року недоліки ГРМ усунули, але агрегат продовжив «радувати» проблемами зі впускним колектором. Вищесказане в тій чи іншій мірі стосується й інших Mercedes-Benz з двигунами M272 і M273 (V6 і V8 об’ємом 2,5-5,5 л відповідно).

  1. Mazda CX-7

Японський кросовер при поверхневому огляді – не те що «всі ці ваші німці». Адже «японці» не ламаються! Але свідомість доведеться розширити, особливо, якщо ваш вибір припав на CX-7 з турбонаддувною «четвіркою» об’ємом 2,3 л (внутрішньозаводське позначення L3-VDT).

Агрегат чутливий до якості палива – зустрічаються рекомендації заливати в нього «98-й» бензин, навіть незважаючи на прошивку під «95-й». Якщо економити на бензині й лити низькооктановий, то цілком реальні шанси отримати детонацію і швидко «вбити» агрегат. При падінні тиску мастила страждає турбонагнітач, вкладиші і колінвал. До речі, якщо перегріти мастило, то нічим це хорошим не закінчиться – можна навіть пошкодити ГБЦ.

  1. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI

Мотор насправді по-своєму цікавий – чавунний блок циліндрів, алюмінієва головка блоку, ланцюговий привід в окремому кожусі як на «ремінних» агрегатах, безпосереднє уприскування палива, масляні форсунки охолодження поршнів.

Надійно? Не зовсім! В першу чергу двигун відомий проблемним ГРМ і недоліками ланцюгового приводу масляного насоса. Поступово з’являється «масложор» (в тому числі через систему вентиляції картерних газів) і збільшується теплова навантаженість, що веде до детонації зі всіма негативними наслідками. Не варто забувати і про систему безпосереднього вприскування зі своїми нюансами. В цілому ж двигун 1,4 TSI регулярно оновлювався, але перемогти згадані проблеми майже не вдалося.

Recent Posts

Альтернативи Toyota 4Runner: шість гідних замін для легенди

Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…

23.12.2024

Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…

23.12.2024

Десять потужних кросоверів, які не поступаються в динаміці найкращим спорткарам

Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…

23.12.2024

У Катарі публічно знищили спорткар за небезпечний дрифт водія: відео

У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…

23.12.2024

BMW перекрила нелегальне ввезення своїх автомобілів до Росії

Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…

23.12.2024

Як продовжити термін служби акумулятора: сім умов «вічної» роботи АКБ

Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…

23.12.2024