Змінюється політична та економічна ситуація в СРСР і в Україні змушувала керівництво Львівського автомобільного заводу шукати шляхи підвищення продажів автобусів, а також напрямки розширення модельного ряду таких машин, передає Автотема.
Так в 1993 році в порядку експерименту на автобус ЛАЗ-695 встановлювалися дизельні силові агрегати Д-6112 взяті від трактора Т-150. крім того, робилися такі ж спроби установки дизеля 494Л використовуваного в армії. Крім того частина автобусів ЛАЗ-695Н комплектувалися дніпропетровським об’єднанням «ДніпроЛАЗавтосервіс» дизелями СМД-2307 виробництва заводу «Серп і Молот».
Однак найбільш успішними стали розробки «Міжнародного автоторгового об’єднання» (МАО) України. Саме по його замовленню на заводі була створена і запущена з 1995 року у виробництво дизельна модифікація названого автобуса – ЛАЗ-695Д. При цьому їй присвоїли навіть своє особисте ім’я – «Дана».
На машину встановлювався силовий агрегат Д-245.9 мінського виробництва. Даний автобус вироблявся серійно на ЛАЗі до 2001 року, а з 2003 року його виробництво перейшло Дніпродзержинському автобусному заводу. В даний час не випускається.
Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…
Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…
Кожен автомобіліст може зіткнутися з найнебезпечнішою ситуацією, коли раптово відмовили гальма. Причин цієї несправності може…
Сьогодні виробники рекомендують не прогрівати двигуни автомобілів занадто довго. У деяких країнах за це навіть…
Патрульна поліція почала «полювання» на водіїв із «неправильними» водійськими посвідченнями. Юристи звертають увагу на почастішання…
Патрульна поліція України звертається до водіїв із закликом дотримуватися Правил дорожнього руху (ПДР) у частині…