Categories: Статті

Як платні дороги вдарять по гаманцю українців

Днями міністр інфраструктури Володимир Омелян укотре порушив це питання. Він повідомив, що перші концесійні дороги в Україні можуть почати будувати вже наступного року. Для цього лише потрібно, щоб Верховна Рада найближчим часом ухвалила відповідне законодавство.

Politeka дізналася, що стоїть на заваді будівництву концесійних доріг в Україні, чи цікаві подібні проекти інвесторам та наскільки популярними будуть платні дороги серед українців.

Юрій Чижмарь, народний депутат, член Комітету ВР із питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки:

– Концесійні дороги – це вимога сучасності. Якщо Україна хоче йти у Європу, маємо займатися цим питанням. Інакше як вантажному, так і пасажирському потоку буде важко контактувати.

Для України будівництво концесійних доріг – дуже важливе. Дозволить збільшити пасажиропотік – це і туристи, і вантажі, і транзит. Усе даватиме прибуток державі. Крім того, це інвестиційний проект, який може залучити значні кошти. Будівництво доріг запустить інші галузі, які теж даватимуть валовий внутрішній продукт. Сприятиме створенню робочих місць.

У світі дуже багато грошей, їх потрібно кудись вкладати. Тому проблем із інвестиціями немає. Є проблеми лише в одному – куди конкретно вкладати. Потрібно, щоб відповідна галузь була гарантованою, захищеною від рейдерства та змін законодавства. Тому нам потрібно, по-перше, забезпечити незмінність законодавства. Жоден інвестор не зайде в Україну, якщо у нас зміни податкового законодавства відбуваються щороку. Він не знатиме, як працювати далі. Довгострокові інвестиції, які справді створюють ринок, робочі місця, потребують стабільності.

Будівництво концесійних доріг в Україні – це необхідність. Серед українців такі дороги будуть популярними. Якщо це буде справжній автобан із якісним покриттям та значно кращим швидкісним режимом, ним буде вигідно користуватися, зазначають експерти.

Зараз нереально порахувати, скільки приблизно може коштувати проїзд відповідними дорогами. Але для приватних осіб плата не може бути високою. Зазвичай автобани будують для вантажівок. Основний прибуток формується завдяки комерційному транспорту, а не приватним особам.

 

Recent Posts

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024

Що робити, якщо пробив колесо на автомобілі, а запаски немає: поради для водіїв

Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…

22.11.2024

Коли краще не заряджати смартфон через прикурювач в автомобілі

Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…

22.11.2024

Як заощадити 2000 гривень на заправці автомобіля: експерт дав водіям просту пораду

В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…

22.11.2024

Де українці можуть купити автомобіль з пробігом за 800 гривень

Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…

22.11.2024