Categories: Статті

Чому в автомобілі можуть несподівано потекти шланги системи охолодження

Спекотні літні місяці і тривалі простої в заторах частенько призводять до великої кількості «закипілих» автомобілів, у яких розірвало шланги системи охолодження. Про причини поломки і способи уникнення цієї недуги, читайте у статті.

Як відомо, що радіатори треба мити, охолоджуючу рідину регулярно замінювати і доливати лише ту, що прописана в документації до автомобіля. Якби там не було, машини «киплять», шланги розтріскуються, водії клянуть майстрів і виробників «на чому світ стоїть». Давайте з’ясуємо причини цих нещасть.

Почнемо з найпростішого – з діагностики. Гумові шланги системи охолодження іноді зношуються. Але в одну мить вони не лопаються: спочатку з’являються дрібні тріщини і заломи, а потім вже утворюються прориви. Система «попереджає» про необхідність заміни заздалегідь, але можливо це лише в одному випадку: було встановлено вперше якісні деталі, а саму роботу виконували професіонали.

Причиною розриву шланга може стати пробка розширювального бачка, а точніше непрацюючий клапан. В системі створюється розрядження, трубки стискаються, деформуються і в кінцевому підсумку лопаються. Відразу це не відбувається, автомобіль завжди дає водієві час «зреагувати». Пробка розширювального бачка коштує дешево, заміна не вимагає навичок і часу – треба тільки дати мотору охолонути.

Досвідчені майстри ніколи не надягають трубки «на суху» – додають трохи мастила, щоб шланг легше натягнувся на штуцер. Ще краще – розігріти трубку. Варто пам’ятати, що далеко не всі патрубки вимагають затяжки хомутом, а якщо необхідність і є, то зробити це потрібно акуратно, без зайвих зусиль і в строго зазначеному місці.

При належному обслуговуванні, правильному виборі витратних матеріалів та регулярному щотижневому контролі система охолодження автомобіля здатна без втручань пропрацювати і 200 тисяч кілометрів. Але залежить її довголіття не стільки від виробника, скільки від користувача. Тому економія тут, як і в будь-якому іншому аспекті обслуговування автомобіля, недоречна. Скупий платить двічі.

Recent Posts

Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…

23.12.2024

Десять потужних кросоверів, які не поступаються в динаміці найкращим спорткарам

Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…

23.12.2024

У Катарі публічно знищили спорткар за небезпечний дрифт водія: відео

У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…

23.12.2024

BMW перекрила нелегальне ввезення своїх автомобілів до Росії

Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…

23.12.2024

Як продовжити термін служби акумулятора: сім умов «вічної» роботи АКБ

Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…

23.12.2024

Раптово відмовили гальма: як зупинити автомобіль у такій ситуації

Кожен автомобіліст може зіткнутися з найнебезпечнішою ситуацією, коли раптово відмовили гальма. Причин цієї несправності може…

23.12.2024