Користуватися машиною без кліматичної системи у спекотні літні дні небезпечно для здоров’я, вважають медики. Втім у спеку водіям слід побоюватися й інших проблем.
Так, наприклад, варто побоюватися поїздок на машині, у якій давно не міняли гальмівну рідину. Остання має властивість потихеньку насичуватися вологою. Через присутність води, «тормозуха» може закипіти на спеці в разі перегріву при інтенсивному гальмуванні. Та й гальмівні колодки, якщо автомобіліст вирішив заощадити і придбав якийсь незрозумілий «ноунейм» за привабливою ціною, можуть підвести саме в спеку.
В умовах літньої спеки, коли охолодження гальмівних механізмів утруднено, фрикційна суміш сумнівної якості швидко перегрівається і гальма перестають «схоплювати».
Також спека протипоказана автомобілям, у яких з якихось причин з’явилися проблеми в системі вентиляції бензобака. Вони частенько властиві не новим транспортним засобам. У тих машинах, де конструктивно передбачена можливість заміни паливного насоса через днище салону, в спеку може виникати сильний запах бензину.
Через високу температуру навколишнього середовища паливо в баку інтенсивно випаровується. Випари не можуть вийти через несправну систему вентиляції і наростаючий тиск видавлює їх в салон через ущільнення в технологічному лючку бензонасоса. Нанюхатися бензину на спеці – то ще «задоволення».
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…
Гібридні авто давно перестали бути екзотикою для українських доріг. Попит зростає не лише через екологічність,…
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…