Покупці досі схильні вибирати з широкої гами «коробок» ті, що зроблені в Японії. Мовляв, вони найбільш надійні. Це не зовсім так.
Поняття «японська якість» вміло використовують маркетологи, але на ділі напис Made in Japan вже не запорука того, що агрегат буде служити вірою і правдою довгі роки.
Отож, згадаємо найпроблемніші трансмісії.
JATCO JR507A/RE5R05/JR507E
Цей п’ятиступінчастий «автомат» встановлювали з 2000 по 2018 роки на задньопривідні і повноприводні моделі Nissan, Infiniti і Suzuki. «Коробка» була розрахована на великий крутний момент, тому працювала разом з потужними моторами, аж до 5,6-літрового V8.
Зрозуміло, що на спортивних автомобілях люди повільно не їздять, а на позашляховиках нерідко виїжджають на бездоріжжя. В обох випадках навантаження на трансмісію зростає, і з’являється ризик перегріву. Якраз через перегрів у «п’ятиступки» страждав гідротрансформатор і зношувалися соленоїди. Перевага «автомата» лише в тому, що він ремонтопридатний.
AISIN TF60/TF80
6-ступінчастий «автомат» вперше показали в 2001 році. Його досі можна зустріти на багатьох машинах, наприклад, Volvo S60 і XC60, Opel Astra H і J, а також деяких моделях Audi.
Для цієї трансмісії характерні перегріви, які скорочують термін служби гідроблока. Плюс до всього, «коробка» чутлива до якості мастила. Його добре б змінити не на 60 000 км, а раніше, інакше продукти зносу швидко заб’ють соленоїди, а це поступово загрожує дорого вартісним ремонтом.
AISIN U660
6-ступінчасту трансмісію японці розробили в 2006 році. Її ставили на популярні моделі Toyota – Camry, RAV4 і Avensis, а також на Lexus ES 350. Така «коробка» найчастіше зустрічається на Camry з потужним 3,5-літровим мотором і на Lexus ES.
Основні проблеми в трансмісії доставляє головний підшипник, який з часом починає люфтити, і в русі відчуваються вібрації. Якщо вчасно не замінити деталь, вібрація призведе до розбивання інших вузлів. У важких випадках з’являються тріщини навіть на корпусі. Чимало проблем доставляє і гідротрансформатор.
Сьогодні електрокари - це вже не просто якась дивина, яка вражає уяву лише тим, що…
Як відомо, дизельні двигуни мають ККД на порядок вищий, ніж бензинові, а тому потребують більше…
Машини Audi, як і практично всі німецькі автомобілі, вважаються зразком надійності та якості. За більш…
Керування автомобілем вимагає від керманича максимальної концентрації та обережності. Особливо це стосується тривалих поїздок, під…
Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…
Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…