Categories: Статті

Названі японські автомобілі з дуже ненадійними КПП

Покупці досі схильні вибирати з широкої гами «коробок» ті, що зроблені в Японії. Мовляв, вони найбільш надійні. Це не зовсім так.

Поняття «японська якість» вміло використовують маркетологи, але на ділі напис Made in Japan вже не запорука того, що агрегат буде служити вірою і правдою довгі роки.

Отож, згадаємо найпроблемніші трансмісії.

JATCO JR507A/RE5R05/JR507E

Цей п’ятиступінчастий «автомат» встановлювали з 2000 по 2018 роки на задньопривідні і повноприводні моделі Nissan, Infiniti і Suzuki. «Коробка» була розрахована на великий крутний момент, тому працювала разом з потужними моторами, аж до 5,6-літрового V8.

Зрозуміло, що на спортивних автомобілях люди повільно не їздять, а на позашляховиках нерідко виїжджають на бездоріжжя. В обох випадках навантаження на трансмісію зростає, і з’являється ризик перегріву. Якраз через перегрів у «п’ятиступки» страждав гідротрансформатор і зношувалися соленоїди. Перевага «автомата» лише в тому, що він ремонтопридатний.

AISIN TF60/TF80

6-ступінчастий «автомат» вперше показали в 2001 році. Його досі можна зустріти на багатьох машинах, наприклад, Volvo S60 і XC60, Opel Astra H і J, а також деяких моделях Audi.

Для цієї трансмісії характерні перегріви, які скорочують термін служби гідроблока. Плюс до всього, «коробка» чутлива до якості мастила. Його добре б змінити не на 60 000 км, а раніше, інакше продукти зносу швидко заб’ють соленоїди, а це поступово загрожує дорого вартісним ремонтом.

AISIN U660

6-ступінчасту трансмісію японці розробили в 2006 році. Її ставили на популярні моделі Toyota – Camry, RAV4 і Avensis, а також на Lexus ES 350. Така «коробка» найчастіше зустрічається на Camry з потужним 3,5-літровим мотором і на Lexus ES.

Основні проблеми в трансмісії доставляє головний підшипник, який з часом починає люфтити, і в русі відчуваються вібрації. Якщо вчасно не замінити деталь, вібрація призведе до розбивання інших вузлів. У важких випадках з’являються тріщини навіть на корпусі. Чимало проблем доставляє і гідротрансформатор.

Recent Posts

Найшвидші електрокари: ТОП-10 динамічних моделей просто зараз

Сьогодні електрокари - це вже не просто якась дивина, яка вражає уяву лише тим, що…

23.12.2024

Чотири робочих способи швидко прогріти дизельний двигун в автомобілі

Як відомо, дизельні двигуни мають ККД на порядок вищий, ніж бензинові, а тому потребують більше…

23.12.2024

Десять найнадійніших автомобілів Audi в історії бренду: якість помножена на стиль

Машини Audi, як і практично всі німецькі автомобілі, вважаються зразком надійності та якості. За більш…

23.12.2024

Чим небезпечний для водія стан «дорожнього гіпнозу»: як його уникнути

Керування автомобілем вимагає від керманича максимальної концентрації та обережності. Особливо це стосується тривалих поїздок, під…

23.12.2024

Альтернативи Toyota 4Runner: шість гідних замін для легенди

Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…

23.12.2024

Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…

23.12.2024