Таких виявилося всього 9: K4M / F4R від Renault, G4FA / G4FC від Hyundai-KIA, B15D2 від Chevrolet, BSE від Volkswagen, TU5JP4 (NFU) від Peugeot-Citroen, а також R2A / 2AR-FE від Honda і Toyota.
Так, одними з 1-х в списку опинилися атмосферні агрегати від Renault: 1,6-літровий K4M, чия віддача в різних версіях варіюється від 102 до 105 кінських сил, а також 2,0-літровий F4R потужністю від 135 до 143 кінських сил . Молодша установка ставилася на Renault Logan / Sandero / Duster / Lada Largus / Nissan Almera, а старшою оснащувалися кросовери Renault Duster / Renault Kaptur / Nissan Terrano.
Можливістю без пригод проїжджати більше 500 тис. км також славляться корейські двигуни G4FA / G4FC об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, що розвивають 107 і 123 кінських сил. На даний момент вони встановлюються на надпопулярні KIA Rio / Hyundai Solaris / Creta, до того ж на хетчбек Hyundai i30 і автомобілі сімейства KIA Ceed.
Підібратися до 500 тис. при правильному і своєчасному обслуговуванні може і 1,5-літрова силова установка B15D2 (106 кінських сил) від Chevrolet Cobalt / Daewoo Gentra. У цьому їй допоможе проста і дуже надійна конструкція, куди входять чавунний блок циліндрів, 2-рядні клапани в ГБЦ, ланцюгові розподільні вали.
У німецького Volkswagen ще 5 років тому був наднадійним 8-клапанний «атмосферник» 1,6-літровий BSE MPI потужністю 102 кінських сил. Свого часу він встановлювався на цілий ряд моделей концерну, в тому числі на Skoda Octavia 2-го покоління, 5-й і 6-й Volkswagen Golf, 5-ту Jetta і Passat в кузові B6.
По-справжньому надійні і ресурсні силові установки є і у «французів». За прикладом далеко ходити не треба – це 1,6-літровий атмосферний силовий агрегат TU5JP4 (NFU) від Peugeot-Citroen потужністю від 90 до 115 кінських сил, який раніше встановлювався на Peugeot 206/307/408 та Partner, а також Citroen C4 і C-Elysee.
Нарешті, в подібних списках завжди стоять японські Honda і Toyota. Перша може похвалитися 2,0-літровим атмосферним агрегатом R20A, відомим за моделями Civic / Accord / CR-V, а друга – легендарним 2,5-літровим 2AR-FE, який досі можна зустріти на седані Camry і кросовері RAV4 поколінь XA30 / XA40. Обидва ці агрегати вже вивчені вздовж і впоперек, тому і пробіг більше 500 тис. км для них – нормальна історія.
Сьогодні електрокари - це вже не просто якась дивина, яка вражає уяву лише тим, що…
Як відомо, дизельні двигуни мають ККД на порядок вищий, ніж бензинові, а тому потребують більше…
Машини Audi, як і практично всі німецькі автомобілі, вважаються зразком надійності та якості. За більш…
Керування автомобілем вимагає від керманича максимальної концентрації та обережності. Особливо це стосується тривалих поїздок, під…
Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…
Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…