Categories: Статті

Названі 3 надійні авто, які практично не ламаються

На сьогоднішній день на вторинному ринку є безліч пропозицій на різний смак і гаманець, проте вибрати відповідну модель, інколи, дуже складно.

Автоексперти назвали ТОП-3 надійних авто, які практично не ламаються.

Відкриває рейтинг восьме покоління Honda Civic. Автомобіль має привабливу, навіть за сучасними мірками, зовнішність і відмінний салон. Інтер’єр Civic, незважаючи на роки, залишається стриманим і не віддає старовиною. Багато власників відзначають величезний бардачок, безліч ніш під різноманітні дрібниці, а також зручне розташування кнопок і органів управління.  Особливою надійністю славиться 1,8-літровим атмосферний двигуном потужністю 140 к.с..

Седани Toyota Corolla завжди користувалися попитом в Україні і тому знайти гідний екземпляр на «вторинці» цілком реально. Corolla E150 має досить тонке ЛФП і тому дивуватися сколам і «рижикам» на капоті і колісних арках не варто, але якщо автомобіль не брав участі в серйозних ДТП, то осередки корозії і гниття знайти навряд чи вдасться. Найпоширенішими є екземпляри, обладнані 1,6-літровим 124-сильними атмосферними агрегатами 1ZR-FE. Ланцюговий двигун з алюмінієвим блоком, чавунними гільзами і розподіленим уприскуванням при своєчасному обслуговуванні може проходити без особливих поломок 350-400 тисяч кілометрів. Як і у випадку з Civic, слід обходити стороною роботизовану коробку передач. Найнадійнішою коробкою вважається «механіка».

Чеський автомобіль Skoda Octavia пропонувався в практичному кузові ліфтбек і універсал. Skoda Octavia полюбилася покупцям за свою надійність, просторий салон і витривалість. Нерідко ці автомобілі можна зустріти в таксі, що також підкріплює славу міцної і невибагливою машини. Одним з найбільш популярних двигунів для Octavia A5 на «вторинці» є 1,6-літровий 102-сильний «атмосферник» – це досить надійний агрегат. Також можна зустріти варіанти з турбомоторами TSI об’ємом 1,4 і 1,8 літра на 122 і 152 к.с. відповідно. Вибираючи трансмісію, слід віддавати перевагу МКПП або «автомату», які не доставляють особливих проблем при експлуатації, а ось роботизовану DSG варто обходити стороною.

Recent Posts

Навіщо водії взимку возять у машині пару шкарпеток: чотири неочевидні причини

Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……

05.12.2025

Чорний список дизельних авто: моделі, у яких AdBlue стає проблемою

Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…

05.12.2025

Чим небезпечний обгін вантажівки справа: пояснення експертів

Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…

05.12.2025

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025