Заміна моторної оливи є найважливішою процедурою в обслуговуванні будь-якого автомобіля. Багато автовиробників у наш час рекомендують заливати новий мастильний матеріал вже після перших 10 тисяч кілометрів пробігу. Втім, це не зовсім правильно.
В офіційних салонах і сервісах рекомендують проходити комплексне технічне обслуговування кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. При цьому в більшості технічних керівництв до автомобіля від виробників буде сказано про те, що змінювати оливу варто принаймні кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Одночасно з усім цим існує і третя точка зору від автомеханіків. Де ж знаходиться істина? Як завжди, вона не по середині, а зовсім в іншому, строго конкретному місці.
У всесвітній павутині досить міцно вкоренилася «новаторська» точка зору про заміну моторного мастила від «досвідчених автомеханіків». Останні стверджують, що здійснювати заміну оливи необхідно орієнтуючись не на пробіг авто, а на наїжджені мотогодини. На думку дописувачів, приблизно 300 годин роботи двигуна вже досить для заміни мастила. Свою точку зору вони аргументують тим, що більшу частину часу автомобілі проводять все-таки в заторах і стоячи біля світлофорів.
Не можна не відзначити, що сенс в подібних твердженнях дійсно є, адже навіть коли машина стоїть – силовий агрегат продовжує працювати, а значить циркулює і мастило. Однак, було б несправедливим не помітити й іншу деталь: навантаження при простої на вузли авто і навантаження безпосередньо під час руху – це все-таки кардинально різні речі.
Найкраще змінювати моторну оливу все-таки по позначці приблизно у 10 тисяч кілометрів пробігу. Тримаючи в голові той факт, що цифра може коригуватися в більшу або меншу сторону залежно від конкретних умов, в яких експлуатується машина.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…