Categories: Статті

Пробіг не має значення: коли насправді потрібно міняти моторну оливу в двигуні

Заміна моторної оливи є найважливішою процедурою в обслуговуванні будь-якого автомобіля. Багато автовиробників у наш час рекомендують заливати новий мастильний матеріал вже після перших 10 тисяч кілометрів пробігу. Втім, це не зовсім правильно.

В офіційних салонах і сервісах рекомендують проходити комплексне технічне обслуговування кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. При цьому в більшості технічних керівництв до автомобіля від виробників буде сказано про те, що змінювати оливу варто принаймні кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Одночасно з усім цим існує і третя точка зору від автомеханіків. Де ж знаходиться істина? Як завжди, вона не по середині, а зовсім в іншому, строго конкретному місці.

У всесвітній павутині досить міцно вкоренилася «новаторська» точка зору про заміну моторного мастила від «досвідчених автомеханіків». Останні стверджують, що здійснювати заміну оливи необхідно орієнтуючись не на пробіг авто, а на наїжджені мотогодини. На думку дописувачів, приблизно 300 годин роботи двигуна вже досить для заміни мастила. Свою точку зору вони аргументують тим, що більшу частину часу автомобілі проводять все-таки в заторах і стоячи біля світлофорів.

Не можна не відзначити, що сенс в подібних твердженнях дійсно є, адже навіть коли машина стоїть – силовий агрегат продовжує працювати, а значить циркулює і мастило. Однак, було б несправедливим не помітити й іншу деталь: навантаження при простої на вузли авто і навантаження безпосередньо під час руху – це все-таки кардинально різні речі.

Найкраще змінювати моторну оливу все-таки по позначці приблизно у 10 тисяч кілометрів пробігу. Тримаючи в голові той факт, що цифра може коригуватися в більшу або меншу сторону залежно від конкретних умов, в яких експлуатується машина.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025