Categories: Статті

Назвали 3 найнадійніші старі позашляховики

Ці автомобілі 10-річної давності не розчарують вас, якщо ви виберете правильну версію.

Мода на кросовери остаточно заполонила ринок – в тому числі і вторинний. Але потенційні покупці повинні знати, що окремі моделі позашляховиків, як правило, більш складні і більш дорогі в обслуговуванні, ніж звичайні седани і хетчбеки. Починаючи від шин і закінчуючи комплектуючими дорогого приводу 4х4. Однак є кросовери 10-15 років, які дають своїм власникам трохи більше шансів. Ось три з них, але пам’ятайте, що надійність автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від того, як він експлуатувався протягом багатьох років.

Honda CR-V четвертого покоління – RM1-RM4

Двигуни дуже схожі на двигуни Toyota – 2,4-літровий бензиновий, 2,0-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизель iDTEC потужністю 150 кінських сил, який найбільш поширений на вторинному ринку в нашій країні. У 2,4 бензинового є проблеми з передчасним зносом распредвала, але в Україні такі авто майже не зустрінеш.

CR-V не є серйозною машиною для бездоріжжя. Підвіска досить м’яка і при перевантаженнях ламаються петлі і є проблеми з пружинами.

Mazda CX-5 першого покоління – KE

CX-5 була першою моделлю Mazda, розробленою відповідно до нової концепції японського Skyactive, спрямованої, перш за все, на максимальну легкість всіх компонентів і агрегатів в автомобілі. На вторинному ринку це звучить не дуже багатообіцяюче для покупця, але насправді перший CX-5 виявився досить надійним. Однак останнє стосується в основному версій з бензиновими двигунами – 2.0 і 2.5. Більшість власників проїжджають 200 000 і більше кілометрів без капітального ремонту, якщо не економлять на обслуговуванні.

Hyundai Santa Fe третього покоління – DM

Третє покоління корейського позашляховика з’явилося на ринку в кінці 2012 року і залишалося у виробництві до 2018 року. У 2015 році йому зробили фейсліфтинг.

В авто використовуються бензинові двигуни з найкращою репутацією – 2.0 Turbo, 2.4 MPI і 2.4 GDI (3.3, пропоновані в Америці, на європейському ринку рідкість). Дизелі об’ємом 2,0 і 2,2 частіше доставляють проблеми. Масла споживають багато, фільтри DPF теж недовго служать.

До особливої ​​проблеми призводить заправка низькою якістю палива: вихід з ладу паливних насосів і клапанів системи рециркуляції вихлопних газів. Ремонт всього цього досить дорогий.

Читайте також: Названо авто з довговічним кузовом і надійним двигуном: їх можна купувати з великим пробігом

Recent Posts

Втратите гроші та машину: у МВС попередили про небезпечну помилку під час купівлі авто

Головний сервісний центр МВС України в соціальних медіа закликав українців відповідальніше ставитися до процедури купівлі-продажу…

26.12.2024

Можна занапастити мотор: що буде, якщо довго не міняти свічки запалювання

Свічки запалювання є звичайним витратним матеріалом в автомобілі, що вимагає періодичної заміни. Їхній ресурс може…

25.12.2024

Надійні компактні кросовери: ТОП-3 моделі за 800 000 гривень

Якщо ви шукаєте надійний компактний кросовер, але ваш бюджет обмежений 20 000 доларів (близько 830…

25.12.2024

Вісім автомобілів, які служитимуть 20 років без серйозного ремонту

Сьогодні для більшості автомобілів ресурс обмежений 200 000 - 300 000 кілометрами. Щоб машина служила…

25.12.2024

Навіщо взимку потрібно стукати по капоту автомобіля перед поїздкою: у поліції дали відповідь

У Національній поліції закликають водіїв взимку стукати по капоту свого автомобіля, перш ніж вирушити в…

25.12.2024

Три речі, які механіки радять замінити в уживаному авто, щоб уникнути проблем

Купівля вживаного автомобіля - це завжди виклик, з яким багато хто не справляється. Навіть якщо…

25.12.2024