Categories: Статті

Назвали 3 найнадійніші старі позашляховики

Ці автомобілі 10-річної давності не розчарують вас, якщо ви виберете правильну версію.

Мода на кросовери остаточно заполонила ринок – в тому числі і вторинний. Але потенційні покупці повинні знати, що окремі моделі позашляховиків, як правило, більш складні і більш дорогі в обслуговуванні, ніж звичайні седани і хетчбеки. Починаючи від шин і закінчуючи комплектуючими дорогого приводу 4х4. Однак є кросовери 10-15 років, які дають своїм власникам трохи більше шансів. Ось три з них, але пам’ятайте, що надійність автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від того, як він експлуатувався протягом багатьох років.

Honda CR-V четвертого покоління – RM1-RM4

Двигуни дуже схожі на двигуни Toyota – 2,4-літровий бензиновий, 2,0-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизель iDTEC потужністю 150 кінських сил, який найбільш поширений на вторинному ринку в нашій країні. У 2,4 бензинового є проблеми з передчасним зносом распредвала, але в Україні такі авто майже не зустрінеш.

CR-V не є серйозною машиною для бездоріжжя. Підвіска досить м’яка і при перевантаженнях ламаються петлі і є проблеми з пружинами.

Mazda CX-5 першого покоління – KE

CX-5 була першою моделлю Mazda, розробленою відповідно до нової концепції японського Skyactive, спрямованої, перш за все, на максимальну легкість всіх компонентів і агрегатів в автомобілі. На вторинному ринку це звучить не дуже багатообіцяюче для покупця, але насправді перший CX-5 виявився досить надійним. Однак останнє стосується в основному версій з бензиновими двигунами – 2.0 і 2.5. Більшість власників проїжджають 200 000 і більше кілометрів без капітального ремонту, якщо не економлять на обслуговуванні.

Hyundai Santa Fe третього покоління – DM

Третє покоління корейського позашляховика з’явилося на ринку в кінці 2012 року і залишалося у виробництві до 2018 року. У 2015 році йому зробили фейсліфтинг.

В авто використовуються бензинові двигуни з найкращою репутацією – 2.0 Turbo, 2.4 MPI і 2.4 GDI (3.3, пропоновані в Америці, на європейському ринку рідкість). Дизелі об’ємом 2,0 і 2,2 частіше доставляють проблеми. Масла споживають багато, фільтри DPF теж недовго служать.

До особливої ​​проблеми призводить заправка низькою якістю палива: вихід з ладу паливних насосів і клапанів системи рециркуляції вихлопних газів. Ремонт всього цього досить дорогий.

Читайте також: Названо авто з довговічним кузовом і надійним двигуном: їх можна купувати з великим пробігом

Recent Posts

Досі грієте двигун взимку по 15 хвилин? Ось чому це марна трата часу та палива

Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…

13.12.2025

ЄС може відкласти заборону бензинових авто до 2040 року: причини

Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…

13.12.2025

Лобове скло замість дисплея: Hyundai готує революційну технологію в автомобілі

Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…

13.12.2025

Брюссель таємно планує наводнити ЄС дешевими електрокарами

Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…

13.12.2025

Нудить і паморочиться голова: електрокари почали провокувати одну хворобу у пасажирів

Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…

13.12.2025

ТОП-5 бензинових авто з пробігом, які найчастіше вимотують власників

Сьогодні на вторинному автомобільному ринку України можна знайти безліч моделей на будь-який смак. Однак значна…

13.12.2025